0 Ürün, 0 TL Sepetiniz Tamam
Sepette ürün bulunmuyor
Seçmiş olduğunuz ürün sepette.
0212 705 53 15 Bugün 9 - 19

Yükleniyor...

Yükleniyor...

185/70 R14 Lastik

185/70 R14 Lastikleri

185/70 R14 ebatlarındakilastiklerin sıralaması

Sitemiz kullanıcıları tarafından en yüksek oy alan 185/70 R14 ebatlarındaki kışlık ve yazlık lastikleri sunmaktayız. Sürücüler tarafından en çok tercih edilen 185/70 R14 ebatlarındaki lastiklere göz atın. Bu sıralama, sitemizde bulunanlastikler hakkındaki geniş bazlı değerlendirme ve yorumlara dayanılarak hazırlanmıştır.

  • BFGoodrich G-Grip 185/70 R14 88 T

    BFGoodrich G-Grip 185/70 R14 88 T

    111110 4,1

    142 TL 1 tanesinin fiyati

    BFGoodrich G-Grip binek araçlar için tasarlanmış olan orta sınıf bir lastiktir. Islak yollarda mükemmel derecede güvenlik sağlar. Su yastıkların...
  • Michelin ENERGY SAVER GRNX 185/70 R14 88 T

    Michelin ENERGY SAVER GRNX 185/70 R14 88 T

    1111000 4,0

    238 TL 1 tanesinin fiyati

    Michelin Energ Saver GRNX Binek araçlar için dizayn edilmiş yaz lastiğidir. Islak zeminde, 3 metreye kadar daha kısa mesafede durursunuz.Michelin E...
  • Pirelli CINTURATO P4 185/70 R14 88 T

    Pirelli CINTURATO P4 185/70 R14 88 T

    111800 3,8

    168 TL 1 tanesinin fiyati

    Pirelli Cinturato P4 küçük sınıf ve şehir otomobilleri için ideal çevre dostu bir lastiktir. Performans ve güvenliği yüksek düzeyde tutar ve uzun ö...
  • Sava ESKIMO S3 185/70 R14 88 T

    Sava ESKIMO S3 185/70 R14 88 T

    111600 3,6

    144 TL 1 tanesinin fiyati

    Binek araçlar için tasarlanmış bir kış lastiği. Bu model ADAC 2008 kış lastiği testlerinde “tavsiye edilen” lastik notunu almıştır. . Bütçenizi ...
  • Dębica Frigo 2 185/70 R14 88 T

    Dębica Frigo 2 185/70 R14 88 T

    111400 3,4

    140 TL 1 tanesinin fiyati

    Debica Frigo 2 ekonomik sınıf kış lastiği olup binek araçlar için tasarlanmıştır. Oldukça düşük sıcaklıklarda bile oldukça esnek bir lastiktir. Buna...

En çok satılanlar

En sık sattığımız 185/70 R14 ebatlarındaki yazlık ve kışlık lastiklere göz atın.Müşterilerimiz tarafından en çok tercih edilen yazlık ve kışlık lastikleri sunmaktayız. Bunlar 185/70 R14 ebatlarındaki lastiklerin en popüler ve güvenilirleridir.

Lastiğin boyutu

Lastiginizin yan tarafinda onun ebatlarini belirten bir takim rakamlar ve harfler mevcuttur, örnegin 185/70 R14, buradaki ilk sayi grubu lastigin iki kenari arasindaki taban genişligini milimetre cinsinden ifade eder. Ikinci sayi grubu onun profilini, yani lastigin taban genişliginin yüzde degerini belirtir, örnegin 55 sayisi 205’ in 55%’ ini, yani 112,75 mm’ yi gösterir. „R” ise lastigin tipi hakkinda bilgi içerir (R -radyal, D –çapraz). Son sayi grubu da jant çapini inç cinsinden temsil eder. Lastik satin alirken lastiginizin boyutlarini da bilmeniz gerekmektedir.

Yorumlar

185/70 R14 ebatında olan lastikler hakkındaki yorumları okuyun. Müşterilerimizin alışveriş sonrasındaki tecrübelerine göz atın. Sürücülerin lastik modeline dayanan yorumlarına göz atın. Siz de 185/70 R14 ebatında olan lastikler hakkındaki yorumlarınızı ekleyebilirsiniz.

  • Nokian NRHi Zibi: 111120 4,2

    Ben burada yayınlanan yorumları lastikleri aldım. İlk olarak, onlar çok sessiz ve iyi kuru asfalt üzerinde tutun. Hatta 90km / h sıfır (sarhoş yayalar) fren akut acil ABS dahil değildir ve ben sadece bana, inanılmaz bir duygu girmek için başvurdu tarafta başka bir araç gibi aynaya bakıyordu. Islak test değil ama kötü değil almak inanıyoruz. Bunu ben bindim ama gerçekten çok iyi olduğu için en iyi lastikleri olduğunu söylemek olmaz. Ben pratikte başka daha pahalı bir marka ya da belki de daha kötüsü satın vermedi pişman değilim. Tek dezavantajı satıcı Nisan 2005 Mart 2004 üretilen lastikler gönderir sipariş etmek için olmasıdır. Görünüşe ama yanlış bir şey oldu. İtirazım yok lastiklerin durumu için. Eğer nakli konusunda olduğu sürücü için bilgi - Ben çok çok zor gitmeye başladığı zaman sessiz hum viraj ideal bir lastiğin normal çalışmasını tavsiye ederim. Çok yumuşak kauçuk kadar iyi küçük eşitsizliği bastırır. Yağmurda sürme sonra İleri'yi yorum. Sevgiler.

    Daha fazla oku
  • Dębica Frigo S-30 dalebor: 111120 4,2

    Bir şey, yeni bir asters (sty99) satın almak zorunda çünkü ben, kaza tarafından satın. Ben pişman değilim - Ben zincirleri (kışın kayak için sık sık yurt gezilerine) gömüldü asla koymak asla başaramadılar. Hiçbir dağ - (!) Kopnym yılında Soszow, arkasındaki otopark hiçbir sorun ile bir ay önce kaldırın içine tırmanmaya. Geçen yılın Aralık ayında Dolomites geri - Güzel bir beyaz karayolu üzerinde Brenner Pass - 120 km / h Buna ek olarak, bir çok çukurlu yollarda Silezya sürüş. Sekizinci sezon, ve yaklaşık 5 mm hala sırt. Ben şiddetli bacak czsami. ABS gereksiz. Yaz aylarında asfalt bazı türleri için cehennem sesle Firestonach (fabrika şimdi sonbaharda P6 kulüpler kurmak) gitmek istiyorum, ve sadece kış aylarında sessizce arabada var. Ama her şey onun sonu vardır - (!) Sekiz Seasons (düzenli tekerlekler çıkarmıyorsun, tekerlek söz) sonra iki ön - nodüller (ızgara gitti). Şimdi ne satın almak için? Frigo 2 kadar iyi olacak mı - bu muhtemelen :-( yok çünkü.

    Daha fazla oku
  • Dębica Frigo 2 Marek: 180000 1,8

    Promosyonlar nedeniyle bu lastikleri satın almak için cazip. O wyprzedaz ve oldukça ucuza satın aldı. Ve ne yazık ki, bu noktada kendi avantajları tamamladı. Roadstone Winguard 231 Benim için olağanüstü geçti. Bu gün için, pişmanım. Bir egzersiz kışın sürü ve ben bir karşılaştırma gösterir. Ryde aşağıda belirtilen 2 sınıftır. Ben başkalarının görüşler okudum ve şoktayım. Bu lastikler ıslak hem de karda çok kötü davranıyor. Araba çok belirsiz çünkü ben kışın 80 km / h aşan korktum. Ben bu hızda acil frenleme hayal edemiyorum. Pint kar kapalı hareketli Sorunlar bu lastikler üzerinde norm. Ryde Ağustos gömülü çünkü bir zamanlar o arabasını çekmek zorunda evden benim için bir kardeş gibi gömüldü. Önceki lastiğin benzer bir şey başıma asla vardı. Onları anlamda zordu çünkü keskin dönüşler de stres vardır. Başka bir kış kesinlikle benim önceki lastikler almak, ve nihayet güvenli ve stres olmadan binmek mümkün olacak.

    Daha fazla oku
  • Dębica Frigo Directional BM: 111400 3,4

    Makul bir fiyata oldukça iyi lastikler. En büyük dezavantajı gürültü. Çok iyi kar, daha az buz ama ben de buz tutan lastik bilmiyorum. Bu yıl, ön aks üzerinde başlamış ve yeni Debica karabataklar yüzden SNOWPRO vardı, ben gerçek bir şok yaşadı! Bu iki lastik üzerinde herkes harikalar brac Debica, karabatak SNOWPRO tehlikeli bir lastik varsa Debica, Kormoran 100 kat daha iyidir! Ilk yağmur sonra sniego vulcanizer all-wheel Debica varsaymak koştu. Karabatak su şehirde sürüş için iyi bir lastik, ama kar ve buz tehlikelidir. Eminim karda araba garip ve belirsiz davranış oldu Geçen kış geometri veya süspansiyon bir sorundur ama lastikleri değiştirdikten sonra Debica Frigo Bu lastikler Kormoran SNOWPRO ile ilgili bir sorun olduğunu söylemek, bu lastiklerin kar ve buz üzerinde tehlikelidir. Bazı konfor, görünüm düzeltmek ve Debica gürültüyü azaltmak zorunda kaldı çok daha pahalı ürünler ile rekabet edebilecek

    Daha fazla oku
  • Kleber KRISALP HP Grzegorz: 111120 4,2

    Merhaba, sadece sezon yüz ve ilk inceleme zamanı geldi. Ben kesinlikle memnunum. 'Ve sorunsuz ve sessizce sürdürmekteyiz, hangi olmak anlamına gelmez, oldukça da mesafeleri aşmakta ve bu lastikleri bir lisans için idealdir. Kasten kış için daha yüksek bir profil lastikleri aldım ve bu sezon sonra yani ben (dresikami z ..... jacymi zikzak hariç konut sokaklarında sonra) tüm işlemleri öneririz. Listelenen benim kendi görüşleridir değerlendirmek. Birinci özelliklerini gelince güzergah üzerinde sessiz ikinci olan Üçüncü yumuşak ve çok çok konfortowe Hatta emin için önemli relativistik hızlara (yaklaşık 170) at. 4. Dağlık toprak yol karda çok iyi gidiyordun - zincirler teorik gerekli olduğu yerlerde bile iyi bir kavrama ve yönlendirme, oraya imkansızdı. 5. Aşınma - Henüz Tamam sırt hafifçe sürücü aks üzerinde kapalı giydi vardır - geri yeni gibi. Hızlı geometri tutun. Ben yürekten tavsiye

    Daha fazla oku
  • Kleber KRISALP HP Grzegorz: 111120 4,2

    Merhaba, sadece sezon yüz ve ilk inceleme zamanı geldi. Ben kesinlikle memnunum. 'Ve sorunsuz ve sessizce sürdürmekteyiz, hangi olmak anlamına gelmez, oldukça da mesafeleri aşmakta ve bu lastikleri bir lisans için idealdir. Kasten kış için daha yüksek bir profil lastikleri aldım ve bu sezon sonra yani ben (dresikami z ..... jacymi zikzak hariç konut sokaklarında sonra) tüm işlemleri öneririz. Listelenen benim kendi görüşleridir değerlendirmek. Birinci özelliklerini gelince güzergah üzerinde sessiz ikinci olan Üçüncü yumuşak ve çok çok konfortowe Hatta emin için önemli relativistik hızlara (yaklaşık 170) at. 4. Dağlık toprak yol karda çok iyi gidiyordun - zincirler teorik gerekli olduğu yerlerde bile iyi bir kavrama ve yönlendirme, oraya imkansızdı. 5. Aşınma - Henüz Tamam sırt hafifçe sürücü aks üzerinde kapalı giydi vardır - geri yeni gibi. Hızlı geometri tutun. Ben yürekten tavsiye

    Daha fazla oku
  • Sava ESKIMO S3 Mariusz81: 111300 3,3

    Sava lastikleri Oponeo tarafından satın. Hızlı teslimat, çok iyi durumda-dükkan güvenilir lastikler? Ancak, lastiklerin davranışları hakkında görüşler gerçeklerle nohow vardır. Temp. artı lastiğe 15 derece anlamıyla fren sabit ao unutma yüzer. Bir sansasyonel ABS ve önerilenden daha düşük lastik basıncı yoksa, otobüsle 10-daha iyi plus ile yağmurda sürüş. Kelimenin tam anlamıyla asfalt üzerinde kaymasını lastik! Sıcaklığının altına düştüğünde Sadece, siyah lastik beş derece işlevini yerine getirmeye başlar. Bu nedenle, lastik değiştirme hızlandırmak yoktur. Bu biz yolda nówki lastikleri gibi ve biz daha gelemez yanlış bir güvenlik duygusu yol açabilir. Düğme doğru! Ama genel olarak Sava lastikleri çok mutluyum. Düşük gürültü, çok düşük güç tüketimi, kuru koşullarda ve iyi drenaj ve slush suda iyi viraj kavrama.

    Daha fazla oku
  • Uniroyal RALLYE 680 Merc-maniak: 116000 2,6

    Çok hızlı bir şekilde hem ıslak hem kuru üzerindeki tekerlekleri bloke: coşkulu sürüş, squealing, hem ne zaman başlıyor (ve arka-drive) ve frenleme durumunda için çok yumuşak kauçuk. Rahat bir sürüş için - şaşırtıcı. Herhangi bir lastik muhtemelen yumuşak kauçuk sadece liyakat olduğunu fark sürücü süspansiyon seçer, birlikte çukurları. Yani, örneğin, niewysilonych değer sahipleri dizel - mükemmel bir seçimdir. Ancak, hızlı benzinli için çalışmaz. Uniroyal Godyear Ventura vardı hemen önce - ve o 1.5 sezon sonra çatlayana kadar - çok daha iyi her koşulda fren - ne bir sınıf lastikleri gösterdi. Ama o ayrı düştü. UR, ancak, muhtemelen benim sürüş tarzı daha dayanıklıdır - eşi yazılan tarafında park (çukurları yumuşak bir tarafı = iyi bir sürüş konforu ile) lastikler kırmayı başardı bile.

    Daha fazla oku
  • Nokian NRHi Rafal: 111120 4,2

    Ben olumlu yorumlar çok sayıda itibaren bir yıl önce bu lastikleri aldım. 20.000 km sürme ve sürüş bir yıl sonra lastiğin gerçek bir vahiy olduğunu itiraf etmeliyim. Bir rüya gibi Sessiz. Tamamen güvenli ıslak yollarda sürüş - Eğer suda kızaklama düştü asla ama bazen Gölcük derin ve hatta düşük hızda ekonomik nedenler de onları kışın sürdü için :-) değildir - ve adam deli değil, oldukça przyzwojcie egzersiz. Tek dezavantajı kendi aşınmasıdır. 20.000 km aldıktan sonra ben geri (ve bu wielowachaczowego askıya alınmasına rağmen) hala serin iken, ön zorlukla tutan olduğunu görüyoruz. 3 mm kadar oldu ve lastik korkunç poząbkowana olduğunu görebilirsiniz. Bu, büyük ihtimalle birkaç kez frenleme etkisi. Bu daha uzun süre için sürüş yerine bir yıl lastik olduğunu, bu yüzden, görünmektedir.

    Daha fazla oku
  • Fulda CARAT ATTIRO Paweł: 180000 1,8

    Przytarły değil korku. Tarmac suchim bir araba gibi Swam önce 1000 km başında ben anlayabiliyorum artık yok. Ama 2500 km hakkında sürüş sonra ben rulmanlar gittim düşündüm, ama lastik sırtı poząbkowaniu vardır ve bu gürültü neden olduğu ortaya çıktı. Ben sadece benim araba olması gerektiği gibi olan geoimetrię lastikler (profilaksi, Lehçe yollar devlet verilen) ve wyszystkie parametreleri koyarak önce kontrol olduğunu da eklemek isterim. Saçmalık İÇİN FULDA, böyle bir şey satmak için nasıl anlayamıyorum çıkıyor. Ben şikayet ne olduğunu görmek için bu lastikleri verir. Ben dört poząbkowanie düşünüyorum! üretim sürecinde bir kusur sonucudur. Bu aşırı kış Polarisach Baruma aşınma normal işaretler vardır ve 15.000 km hakkında onları sürdü. Fulda Carat Attiro Bury Satınalma

    Daha fazla oku
Müşteri profili
Diğer bilgiler
© Copyright 1999 - 2014 Oponeo.com.tr