Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

Nokian WR D4 - Kullanıcı yorumları

Tanım
Yorum
Wojtek
5,0 11111

Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

Lastikler çok sessiz ve ayrıca onların "yumuşaklık" yol diken emer. İlk kar uzak örneğindeki bir potestowałem onları biraz düştü ne zaman önünüzde bir engel varmış gibi. Ben 50km / h ve frenleme için hız kazanıyordu. Ben bu lastiklerin etkinliği şaşırttı, bu yüzden normalde kuru asfalt engellenmiştir. Başka bir zaman, sabah herhangi bir çaba olmadan (araba her zaman slayt) tepe yenmek için toplu konut yolda buz iken. Ben kimseye bu lastikleri tavsiye ederim.

Ek bilgi

Yapılan mesafe:2000 - 5000km
Kullanım alanı:Çoğunlukla şehirde
Sürüş tarzı:Sakin kullanım
Araç:Veri yok
Diğer sürücülere bu lastikleri tavsiye eder misiniz?:Evet

Lastiklerin detaylı değerlendirilmesi

Sürüş kalitesi
Kuru zeminde kavrama5,0
Islak yüzeyde kavrama5,0
Kar ve çamur üzerinde kavrama5,0
Sürüş konforu
Gürültü seviyesi5,0
Darbe, çukur esnasında5,0
Başka
Lastik görünümü5,0
Sorunlumu?1,0
Ekonomi
Ekonomi-
Dayanıklılık-
PieroLalune
5,0 11111

Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

Otoyol, ulusal, şehir, dağ yolu, kar ve buz, bu 4 lastikler gerçekten mükemmel ve güven uygulamak! üzerinde watt ve 4 tekerlekten çekiş vardır araba, onunla gitmek ayakkabıları vardı! Bu benim Nokian satın ilk kez değil, ve bu kesinlikle son değil! Neredeyse, fiyat unuttum !! OPONEO teşekkür ederiz sitenizin gerçekten iyi bile, en iyi yapılır çünkü !! Neredeyse 40 sent daha ucuz başka bir siteye götürecek ve ben tüm bilgi ve karşılaştırma sizden geldi, o sadece ödüllendirmek olduğunu düşündüm!

Ek bilgi

Yapılan mesafe:2000 - 5000km
Kullanım alanı:Off-Road / Şehir
Sürüş tarzı:Normal
Araç:Veri yok
Diğer sürücülere bu lastikleri tavsiye eder misiniz?:Evet

Lastiklerin detaylı değerlendirilmesi

Sürüş kalitesi
Kuru zeminde kavrama5,0
Islak yüzeyde kavrama5,0
Kar ve çamur üzerinde kavrama5,0
Sürüş konforu
Gürültü seviyesi5,0
Darbe, çukur esnasında5,0
Başka
Lastik görünümü5,0
Sorunlumu?-
Ekonomi
Ekonomi5,0
Dayanıklılık-
Mateusz
5,0 11111

Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

Lastikler daha iki ay var. Onlara 1.5 ton ağırlığındaki biraz daha 1200km 150cio beygir araba sürdü. Bir sonraki kurye sonra ne dikkatimi çekti Temelde miasto.Pierwsze, lastik kokusu. Sıradışı, "standart lastikler" dışında. Okuduğum kadarıyla Nokian belki böyle sıradışı bir etkiye neden mix kanola yağı ekledi. Bu lastikler gerçekten başka hiçbir gibi kokuyorsun. Ben, sırtın görünümüne dikkat çekiyor beni tamamen kayıtsız biri değilim. Benim için, lastik, inhibe su ve çamur kar drenaj etkili olmaktır. İkinci olarak gürültü ve üçüncü yuvarlanma direncidir. Ama bu sırt görünüm tektir ve oldukça hoş görünüyor itiraf etmeliyim. Çekiş gelince. Kuru lastik üzerine sıkıca yol virajlarda squealing değil, çok sessiz sardı. Uğraşmadı karayolu lastik gürültü yüksek hızlarda, minimal ve Nokia için gerçekten büyük bir artı içindir. Ben gerçekten ağır yağmurlar sırasında kentte binmek için fırsat oldu. Yerine yolların akarsu büyüdü. Ben su ile başa çıkabilir, bu lastiğin olarak memnunum. 70 km / h bu koşullarda, sadece gürültü duydum su "penye", ve araba tutkal gibi oturdu. Su, tekerlek izi? Bu lastikler için önemli değil. Inhibition Bu yağmurlu havalarda 70 km / h kuru koşullara göre inhibisyon bir fark görmedim. Kar kış şartları gelince belki biraz daha birkaç gün oldu ve lastikler oturuyordu. Ayrıca kar tüm büyük sonra çamur üzerinde. Ama her nasılsa onların etkinliğini doğrulamak ve güvenilir görüşler vermeye yeterli değildir. Bu kredi 6 sahiptir. Hem kuru ve ıslak lastikler mükemmel uyum çünkü. Yuvarlanma direnci gelince bu kış lastikleri yaz lastikleri (Pirelli) değiştirebilirsiniz daha yüksek bir yanma kaydetti değil, çünkü bu lastikler üzerinde küçük bir kaçak değerlendirilmesi kaçınmalıdır. Dayanıklılık mesafe nedeniyle hakim olamaz. Eşitsizlik zayıflatılması - benim için biraz anlamsız parametre. Bunu şişirmek ve süspansiyon, lastik yüksekliğine bağlıdır. Bence prim lastikleri tüm sönümleme benzer parametreleri vardır. Bu benim sorunu neden burada da bir değerlendirme değildir. Eğer yavaş 1500 zł var ve kış lastikleri satın almak için isterseniz, dürüst onları öneririz. Değilse, ve Barumy tavsiyelerde, ama bence benim büyük endişe beni alacak ne kadar zaman sabah bu lastiklerin kurulmasından sonra, sonunda doğrudan yüzeye ... Nihayet açıklamaya bağlayan arabanın sadece bir parçasıdır, lastiklerin yatırım değer Ben lastikler bugünün aura ile baş vermek ister daha zaman üzerinde çalışmak için zamanınız varsa arabadan kar kaldırma ve.

Ek bilgi

Yapılan mesafe:Altında 2000km
Kullanım alanı:Çoğunlukla şehirde
Sürüş tarzı:Normal
Araç:Veri yok
Diğer sürücülere bu lastikleri tavsiye eder misiniz?:Evet

Lastiklerin detaylı değerlendirilmesi

Sürüş kalitesi
Kuru zeminde kavrama5,0
Islak yüzeyde kavrama5,0
Kar ve çamur üzerinde kavrama5,0
Sürüş konforu
Gürültü seviyesi5,0
Darbe, çukur esnasında-
Başka
Lastik görünümü5,0
Sorunlumu?1,0
Ekonomi
Ekonomi-
Dayanıklılık-
Adrian
5,0 11111

Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

Lastikler yüzden gerçekten hala düzenlenmiş, 10 gün önce aldım ve onlara yaklaşık 700 km sürdü. İlk başta ben koşucular tarafından hayran oldu, o zaman ben, üzerinde var her gün, ama daha fazla hoşuma gidiyor. Bugüne kadar, kar test etmek için hiçbir fırsatı 20/10/2015 yoktu, bu yüzden değerlendirme avans verir - umut o olacak kolayca giden kuru lastikler, yapıştırıcı, On çılgın sessiz değil. Narin Park manevraları, iyi yaz lastikleri (Vredestein Sportrac 5) ile karşılaştırıldığında bile hiçbir gürültü. Damping eşitsizlikler harika. Eğer kavşaktan ayak bileği üzerine geldiğinizde ben lastik hayranlık ıslak dolu ona altında ona ayak bileği sarılmış izlenimi vardı. Çalıştırırken tüm dinamik agresif, ama - yaklaşık 2700obr / dak lastiğe henüz bir kez onu tutuş kaybetmedik. Yağmur ve öngörülebilir 120 km / saat hıza sadece plastik çamurluklar kar bekliyoruz sonra su kendini çıkarır nasıl duyabiliyorum sırasında. Eğer değerlendirmeleri düzenleyebilirsiniz - biz katacak

Ek bilgi

Yapılan mesafe:Altında 2000km
Kullanım alanı:Çoğunlukla şehirde
Sürüş tarzı:Normal
Araç:Veri yok
Diğer sürücülere bu lastikleri tavsiye eder misiniz?:Evet

Lastiklerin detaylı değerlendirilmesi

Sürüş kalitesi
Kuru zeminde kavrama5,0
Islak yüzeyde kavrama5,0
Kar ve çamur üzerinde kavrama5,0
Sürüş konforu
Gürültü seviyesi5,0
Darbe, çukur esnasında5,0
Başka
Lastik görünümü5,0
Sorunlumu?1,0
Ekonomi
Ekonomi5,0
Dayanıklılık-
Rodger
5,0 11111

Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

Şimdi bir kaç yıldır Nokian WR-G2 kullanılan ve yeni WR-D4 lastikleri hakkında şüpheci ettik. Bunlar dışındaki her bakımdan WR-G2 aslında daha iyi konum - WR-G2 herhangi tekerlek üzerinde kullanılabilir oysa WR-D4, yönlü olduğunu ve bu nedenle doğru dönüş yönüne çalıştırmak için yüklü olması gerekir. Bu aracın bir tarafından sınırlıdır D4 da lastik aşınması gibi kolayca döndürülebilir anlamına gelir. Genel olarak olsa da, ben bu lastikle çok mutluyum ve nobodies iş gibi yapışır. Ben kış sürüş için Nokian lastikleri tavsiye için hiç tereddüt etmem ve D4 performansı ile o bir gelişme olarak görünmektedir. Ben arkadan çekişli araba onlara G2S yıpranmış önümüzdeki kış bir deneyin vermek olacak ve onlar bir önden çekişli araba olduğu kadar iyi olacak umuyoruz.

Ek bilgi

Yapılan mesafe:Altında 2000km
Kullanım alanı:Çoğunlukla şehir dışı
Sürüş tarzı:Hızlı ve dinamik
Araç:Veri yok
Diğer sürücülere bu lastikleri tavsiye eder misiniz?:Evet

Lastiklerin detaylı değerlendirilmesi

Sürüş kalitesi
Kuru zeminde kavrama5,0
Islak yüzeyde kavrama5,0
Kar ve çamur üzerinde kavrama5,0
Sürüş konforu
Gürültü seviyesi5,0
Darbe, çukur esnasında5,0
Başka
Lastik görünümü5,0
Sorunlumu?-
Ekonomi
Ekonomi-
Dayanıklılık-
Żeton
5,0 11111

Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

Son derece sessiz lastik (Bridgestone dönüştürülmüş bezszmerowa görünüyor). Yanma off-piste yaklaşık kentte yakl. 0,6 l / 100 km oranında azalmıştır. 1 l / 100 km. Islak ve hafif karla kaplı 160 km / h (bugün sadece iki gün hafif kar yağışı vardı). Lastikler tutkal gibi yola sopa ve fren mesafesi şok edici kısadır. Kış lastiği İskandinavlar tarafından tasarlanan ve Rusya'daki yeni fabrikasında üretilen - kar daha nitelikli olabilir. Uzun Sınıf A bastırmak için kar lastiği beklemek, ama gerçekten değer!

Ek bilgi

Yapılan mesafe:Altında 2000km
Kullanım alanı:Çoğunlukla şehir dışı
Sürüş tarzı:Normal
Araç:Veri yok
Diğer sürücülere bu lastikleri tavsiye eder misiniz?:Evet

Lastiklerin detaylı değerlendirilmesi

Sürüş kalitesi
Kuru zeminde kavrama5,0
Islak yüzeyde kavrama5,0
Kar ve çamur üzerinde kavrama5,0
Sürüş konforu
Gürültü seviyesi5,0
Darbe, çukur esnasında-
Başka
Lastik görünümü5,0
Sorunlumu?-
Ekonomi
Ekonomi5,0
Dayanıklılık-
Zen
5,0 11111

Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

Başlangıçta, ben donut aldım kullanmaktadır Almanya ve yerel yollar yaşıyor olmadığını kontrol edin. İlk kez kış sezonu için bu marka lastikleri aldım. Benim izlenimim? Benim gözümde lastik her şekilde tam anlamıyla kafasına konkurencji.Bije o arasında hamuru dikti. Bölge tamamen karlı (Alman-İsviçre sınırı ve Alpler kendilerini ... bir vahiy ... Bu lastikler üzerinde yaz sıcak asfalt. At otoyol? Sıfır sorun ... yağmur ... 170-180km / h karda sürüş konum ve ben güvende hissettim. komik para Mega ürün;)

Ek bilgi

Yapılan mesafe:Üzerinde 15000km
Kullanım alanı:Çoğunlukla şehir dışı
Sürüş tarzı:Hızlı ve dinamik
Araç:Veri yok
Diğer sürücülere bu lastikleri tavsiye eder misiniz?:Evet

Lastiklerin detaylı değerlendirilmesi

Sürüş kalitesi
Kuru zeminde kavrama5,0
Islak yüzeyde kavrama5,0
Kar ve çamur üzerinde kavrama5,0
Sürüş konforu
Gürültü seviyesi5,0
Darbe, çukur esnasında5,0
Başka
Lastik görünümü5,0
Sorunlumu?1,0
Ekonomi
Ekonomi5,0
Dayanıklılık5,0
jj
5,0 11111

Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

Lastik kulpları üzerinde de ıslak yollar hiçbir patinajı kapalı taşıdığınızda. kavrama, mükemmel kuru yollar lastikler 24 derece c hala fark iyi kavrama. çeneler iyi, pek kar buz bu yıl aşınma işareti 6000 mil m + s çok ağır yaz yağmuru emin ayaklı pençesinde böylece her zaman yukarıya işaretlenir. Ben sadece £ 40- 30 @ 6mths geri takas zorunda yaz lastikleri gelin değiştirmeyi görmüyorum bir f1 sürücü gibi sürücü bağışta bulunan kimse onlar kadar kaydedilen swapping değil 3 yıl = 2 lastik son eğer! Kasım 2015 yılında aldım

Ek bilgi

Yapılan mesafe:5000 - 10000km
Kullanım alanı:Çoğunlukla şehir dışı
Sürüş tarzı:Normal
Araç:Veri yok
Diğer sürücülere bu lastikleri tavsiye eder misiniz?:Evet

Lastiklerin detaylı değerlendirilmesi

Sürüş kalitesi
Kuru zeminde kavrama5,0
Islak yüzeyde kavrama5,0
Kar ve çamur üzerinde kavrama5,0
Sürüş konforu
Gürültü seviyesi5,0
Darbe, çukur esnasında5,0
Başka
Lastik görünümü5,0
Sorunlumu?1,0
Ekonomi
Ekonomi5,0
Dayanıklılık5,0
NX
5,0 11111

Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

Benim börekler Nokian D4 sadece 200km etrafında przejeździły. Bu henüz uświadczyły sahip, çünkü onlar karda icra edilecektir nasıl söylemek zor. Ama bir şey çok sessiz çalışma ve araba biraz paliło.Moje önceki kış lastiklerini var ve çok hałasowały yanan yaklaşık 1 litre / 100 artacağı eminim. Nokianach gürültü ve yanma üzerindeki yaz düzeyinde ve belki biraz daha sessiz. Büyük. Tavsiye edilen

Ek bilgi

Yapılan mesafe:Altında 2000km
Kullanım alanı:Çoğunlukla şehir dışı
Sürüş tarzı:Sakin kullanım
Araç:Veri yok
Diğer sürücülere bu lastikleri tavsiye eder misiniz?:Evet

Lastiklerin detaylı değerlendirilmesi

Sürüş kalitesi
Kuru zeminde kavrama5,0
Islak yüzeyde kavrama5,0
Kar ve çamur üzerinde kavrama5,0
Sürüş konforu
Gürültü seviyesi5,0
Darbe, çukur esnasında5,0
Başka
Lastik görünümü5,0
Sorunlumu?-
Ekonomi
Ekonomi5,0
Dayanıklılık-
Peter H
5,0 11111

Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

Ben sadece onları tavsiye ederim birkaç ay benim Volvo bu lastikleri vardı,. Birkaç kez ben kar ve buz lastikleri mükemmel, çok iyi bir tutuş vardı tahrik ve diğerleri saplanıp tepeler kadar götürmek başardınız. kuru ve ıslak şartlarda bu lastikler olmayan kış lastiği kadar iyi olmuştur.

Ek bilgi

Yapılan mesafe:2000 - 5000km
Kullanım alanı:Çoğunlukla şehir dışı
Sürüş tarzı:Normal
Araç:Veri yok
Diğer sürücülere bu lastikleri tavsiye eder misiniz?:Evet

Lastiklerin detaylı değerlendirilmesi

Sürüş kalitesi
Kuru zeminde kavrama5,0
Islak yüzeyde kavrama5,0
Kar ve çamur üzerinde kavrama5,0
Sürüş konforu
Gürültü seviyesi5,0
Darbe, çukur esnasında5,0
Başka
Lastik görünümü5,0
Sorunlumu?1,0
Ekonomi
Ekonomi5,0
Dayanıklılık-
Lastiğin toplam puanı
4,5 111150
4,5
4,5
-
4,4