Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

NEDEN OPONEO?
  1. SSL Güvenli Ödeme
  2. 2 ve üstü ücretsiz kargo
  3. Yeni ve orjinal ürünler
  4. 2 000 000'dan fazla müşteri
  5. Avrupa Satış Ağı

Continental ContiPremiumContact 2

Lastik ebatı seç:

Üretici:
Continental
Sezon:
Yazlık
Adet:
252 TL / Adet
Satın Al
4,0
Değerlendirme: İyi 11110 504 yorum

Continental ContiPremiumContact 2

Lüx ve orta büyüklükte arabalar için daha kısa fren mesafeleri

:ContiPremiumContact 2 ‘de yeni 3 boyutlu tipte (3-D) kanallar bulunur. Yenilikçi dış lastik teknolojisi , fren mesafesini hem ıslak hem de kuru yüzeylerde pekiştirir.3 boyutlu (3 D) yeni kanallar sayesinde, su, suda kaymaya karşı mükemmel koruma sağlanarak, en etkili şekilde yayılır. 3 boyutlu (3 D) kanallar, ayrıca, tüm lastiğe fevkalade denge verir. Bu sebeple, ContiPremiumContact 2, bozulmaya daha az eğilimlidir, böylece arabanızın manevra kabiliyeti daha çok gelişir. Yenilikçi 3 boyutlu (3 D) Kanallar : Yeni ContiPremiumContact2’nin kendine özgü özelliği, hem ıslak hem de kuru yollarda fren performansını pekiştiren ve suda kaymaya karşı optimum koruma kazandıran, eşsiz 3 boyutlu (3 D) kanallarıdır.

Kuru yollarda daha iyi fren için sığ kenar, ıslak yollarda daha iyi fren için dik kenar

: 3 boyutlu (3 D) kanalın sığ kenarı, kuru yollarda daha kısa fren mesafesiyle sonuçlanan daha büyük diş blok dengesi ve geliştirilmiş yol teması sağlar. Büyük bir basınç altına yerleştirilseler bile, diş blokları bükülmezler ve böylece yolla maksimum temas muhafaza edilir. Bu daha sakin temas basıncı, kuru yola intikal maksimum gücü garanti eder. 3 boyutlu (3 D) kanalın dik kenarı, diş bloğunun köşesini had safhada açılı yapar. Bu, lastiğin, yoldaki suyu yararak geçmesini mümkün kılar. Lastik ile yol arasındaki direkt temas, ıslak yolda bile, istisna olarak, kısa fren mesafesi anlamına gelir.

Suda kaymaya daha iyi dayanıklılık için, 3 boyutlu (3 D) kanalların özel biçimi

: 3 boyutlu (3 D) kanalların özel biçimi (sığ ve dik kenarlar), su akıp giderken, girdap efektinin oluşturulması anlamına gelir. Su, bu sebeple, daha hızlı yayılır ve suda kayma riski azaltılmış olur. Yola temas alanının ahenkli yuvarlak biçimi de suda kaymaya dayanıklılığı artırır.

Simetrik dış lastik deseni sayesinde gelişmiş yol tutuşu

: Kompakt dış destek ve diş bloklarının azaltılmış sayısı, optimum temas ve mükemmel viraj alma dengesini garanti eder. İç düz dişlerin çift blok yapısı, gelişmiş sürüş dengesi ve fren performansı sonucunu doğuran, dairesel dış lastik sertliğinin yüksek olmasını sağlar. Kesintisiz yan kanallı açık iç destek ve artırılmış diş bloğu sayıları, konforlu sürüş ve suda kaymaya karşı mükemmel koruma vererek, dönme gürültüsünü azaltır ve suyu gerektiği gibi yayar.

Kullanıcı yorumları

Genel değerlendirme: 4,0 Genel değerlendirme: Genel değerlendirme bireysel performans ağırlıklı ortalama değil aritmetik ortalamasıdır. Toplam değerlendirmede bazı lastiklerde küçük etkilenmeler olmuştur. 504 yorumlar

iyi
  • Kullanım maliyetleri: Lastiklerin araç işletme maliyetine etkisi 111700 3,7
  • Konfor: Lastiklerin sürüş konforuna etkisi 111110 4,1
  • Yol nitelikleri: Lastiklerin sürüş kolaylığına etkisi 111130 4,3

504 Müşterimizin değerlendirmesi

  • 5 84 Kişi
  • 4 289 Kişi
  • 3 124 Kişi
  • 2 7 Kişi
  • 1 0 Kişi

97% Kullanıcıların tavsiye ettiği lastik

97%

Lastikler hakkındaki bilgiler 4378 gündür. toplanmaktadır. Şu ana kadar toplanan 504 yorum.
Müşterilerimiz tarafından yapılan toplam yol mesafesi 6832000 km.

En iyi notu alan özelliği: Kuru zemin yol tutuşu.

Bu lasitik aktif kullanıcılar tarafından değerlendirildi Yoğun şehir içi kullanımı.

Bu lastik aynı sürüş tarzına sahip kullanıcılar tarafından değerlendirildi Sakin kullanım.

Yeni yorumlar:

Sayfa başına yorumlar:

  • alaattin altun
    Değerlendirme: 4,0 11110

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    1 kişi 0 kişi

    Mükemmele doğru inşaallah.
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: jaro4444
    Değerlendirme: 4,2 111120

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    1 kişi 2 kişi

    Ben bir binek araç bir sürücü olarak ve birçok otomobil için bir çok seyahat. Ben bu ve benzer boyutlarda diğer lastik üreticileri olarak gerçekten iyi bir karşılaştırma var. Bana gelince, bu boyutta Conti CPC2 (205/55R16 91V) yakın ideal bir lastiktir. Kuru koşullarda (- örneğin Audi S3 gibi olduğunu ve frenler arka 312 mm havalandırmalı ön ve 256 var) ABS'nin pratik çalışma not vermedi. Eğriler çok iyi bir manevra kabiliyeti ve yanal tutuş sağlar. Rusznia sırasında da (bir ışık, önden çekişli araç birden fazla 187 hp ve 390 Nm için yola aktarıldığı) mükemmel tutar. Buna ek olarak, her bir hız aralığında sessiz. Mükemmel amortismana yolda küçük yüzey düzensizliklerini ve çatlaklar bastırır - Ayrıca genellikle spor lastikler çoğunluğu yok bir şey vardır. (Şimdiye kadar sadece ıslak Uniroyal RainSport biraz daha iyi yapılan) çok iyi muhafaza ıslak ise. Reaksiyonlar için süre vererek - Üzerinde Uzunlamasına suda kızaklama çok deneyim ve nasıl sorunsuz kayma yapmaz. Islak Poprzene tutuşu çok mükemmel. Sessizlik içinde yapılan yol okrej sürüş yanında ... Ben oldukça kullanılan czybko biliyordu Kupjąc bu lastikler - beni rahatsız etmeyin. Ben yüksek performanslı lastik ve konfor istedim. Şimdilik, 25000 km kadar tahrik ve hala 60 daha var var -% 65 sırt. Bu yüzden karşılaştırılabilir lastikler Yüksek verimlilik için gibi normal bir hayat olduğunu düşünüyorum. Onların satın harcanan her kuruşa değer, çünkü bu lastik tavsiye ederim!
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Aaron
    Değerlendirme: 3,2 111200

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 0 kişi

    öncelikle bizim Volkswagen Polo 9N3 2009 ne zaman yeni, şimdi bizim Vauxhall Mokka 1.6 2013 tarihinde Vauxhall Adam Slam 1.4 ve yüzden birçok otomobil boyunca onları test ettik düşünmek istiyorum, bu lastikleri vardı! lastikler kendileri kuru iyi oldukça sessiz ve kavrama da vardır. yağmur yağdığında Ancak zaman bu lastikler oldukça korkutucu! Zaman zaman birçok lastik ve otomobil sahibi ve ben lastikleri ve nasıl stres ve normal sürüş altında bağlı performans konusunda oldukça titiz olduğum bu yüzden hatchbacksın genç aşamada oldum. Ancak 23.500 mil hızla yakında onları değiştirmek zorunda £ 130 biz 16.000 mil 6 ay önce aldım bizim Mokka ile ilgili bir köşe, çok hayal kırıklığı yaratıyor. Onlar yaklaşık 2.5mm sol var ve onlar ıslak tehlikelidir. lastikler biz araba satın aldığında muhtemelen onlara 5-6mm vardı ve asla ben ve eşim onları lastiklere çok rahatsız hissettim. kuru Genel performansı iyi değil ama inanılmaz ve kesinlikle £ 130 bir köşe değer !! Islak, suda kızaklama gülünç overpriced lastikler, bu lastikler korkutucu nemli viraj endişe vericidir ve yanağında çok esnek olmadığı halde herkes tekrar satın almaya onları tavsiye etmem. Çok daha iyi lastikler var, Falken, Nankangs o ya da değil ve Yokohama inanıyoruz. Sonraki Ben £ 80 bir köşe de Falkens ZE914 güvenilir satın alma olacak. Geçmişte onlara vardı ve onlar için biraz zaman şimdi üzerinde ve Kıtalılar yukarıda sanıyordum.
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Neron
    Değerlendirme: 3,2 111200

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    1 kişi 0 kişi

    Herkese merhaba. Ben önce bu lastikleri bir süre aldım. Karar görüşleri tarafından dikte edilmiştir. Şimdi gerçekten nasıl açıklar. O sınıf "bütçe" Lastik gitti önce birileri varsa bu lastikler göklere edilecektir. Ama birileri varsa hızlı binmek ama sağduyunuzu kullanın ve o Dunlop, Michelin, Goodyear daha önce gitti bu çok hayal kırıklığına uğrayacaktır seviyor. Conti zaten biraz Binme ve o lastik kusurlarını işaret, çünkü karşılaştırıldı. Kuru ve ıslak koşullarda çekiş geliştirilebilir. Hatta bir gölge gibi kuru lateral (dolaylı, arklar) olamaz. Buna karşılık, ıslak (özellikle iyi lastikler alışkın olanlar) çok dikkatli gerekir. Rumen Uniroyal 185/65/14 iyi sayılırdı. Lastik kauçuk zordur ve biz oldukça kaba bir yol yüzey lastiği peşinde kez düzgün olan etkisi üzerinde değil dezavantajı vardır. Sıcak sürdü (değil bys yalınayak durdu) nispeten pürüzsüz asfalt ve sonra da ancak o zaman, lastik "prim" karşı etkisi ovmak frenleme. Ayrıca Subaru, Honda, Maserati, vb severler, tavsiye etmiyoruz. Çok kötü bir hayat. Birisi vb Passat, Vectra, giyim, Ve her gün işe binmek, sabit zaman, sabit hız ve görmek istiyorsa size yazıt "Avrupa" iyi olacak. Ben süspansiyon ve bir madalya sürüleri obieektywna değerlendirmesi için geometri tüm açılar. Bu benim son Conti mi? Yani, jaknajszybciej kurtulmak ve gerçekten yapışma kırmak için bir çaba gerekir Bluerespone gidin.
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Arek S.
    Değerlendirme: 3,8 111800

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    1 kişi 0 kişi

    Bu lastiğin iki yüzü vardır. Eğer 6mm sırt lastikler üzerinde iseniz çok iyi kuru koşullarına uygundur. Islak yılında sadece sansasyonel. Bir jilet ve suda kızaklama gibi Gölcük indirimlerinin yabancı bir kavram olduğunu. Yağmurda agresif sürüş ile araba çok sıkı virajlarda yol tutar ve ne zaman fren kontrolü tamamen olmaktır. 225/60 büyüklüğüne rağmen çamurda hissetmiyorum. Zaten biraz yıpranmış olduğu gibi oldukça farklı görünüyor. 2 sezon bir yandan ve diğer 5,3 mm 4,6 mm diş geldi ve fren altında yeteneklerini hafif bir azalma hissediyorum iken hala, kuru koşullarda çok iyi çalışıyor sonra. Bununla beraber, ıslak hızlı sürüş büyük bir risk. Gölcük ile sürüş sorunlara neden, ama eğrileri üzerinde kızaklama bazen çekiş kaybeder ve bu bir trajedi frenleme orada değil - hokey gibi. Ben tekerleği değiştirmek edemeden beklenmedik kar sırasında, karda 3 gün için binmek için fırsat oldu. Kışın genel olarak çalışmıyor - araba genellikle kar ve sıfır inhibisyon (belki hafif araçlarda daha iyi, ama sonra kış aylarında mucizeler gerekmez yüzden tipik bir yaz lastiğidir) itmek zorunda. Çünkü yüksek fiyat (benim durumumda 604 zł / adet) ve ben oldukça karar istemiyorsanız bu lastikleri satın almak için hızlı bir aşınma (yeterli yaklaşık 2 sezondur) Özeti,.

Sayfa başına yorumlar:

Mevcut lastik ebatları Continental ContiPremiumContact 2

Lastik ebatı seç

Sayfa başına sonuç sayısı:

Tür:

Lastik adı: Ebat: İndeksler: Fiyat: Adet:
Continental ContiPremiumContact 2 205/55 R16 91 V 205/55 R16 91 V 252 TL Satın Al
Continental ContiPremiumContact 2 195/65 R15 91 H 195/65 R15 91 H 199 TL Satın Al

Sayfa başına sonuç sayısı:

Sertifika

Continental lastiklerinin yetkili bayisiyiz.

Lastik testleri

2010 Auto Bild test ebatında: 185/60 R15 2. yer değerlendirme: örnek