Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

NEDEN OPONEO?
  1. SSL Güvenli Ödeme
  2. 2 ve üstü ücretsiz kargo
  3. Yeni ve orjinal ürünler
  4. 2 000 000'dan fazla müşteri
  5. Avrupa Satış Ağı

Continental ContiWinterContact TS830

Üretici:
Continental
Araç tipi:
Kişisel Araçlar
Sezon:
Kışlık
TÜKENDİ

Malesef bu ürün
stoklarımızda tükenmiştir.

Benzer lastik önerileri için uzmanlarımızı arayabilirsiniz.

Tel.: 0212 705 53 15
(Müşteri hizmetleri servis konuşma tarifesi operatörünüz belirlediği ücrete tabidir.)

Kullanıcı yorumları

Yeni yorumlar:

Sayfa başına yorumlar:

  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Piter
    Değerlendirme: 2,6 116000

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 0 kişi

    Ben kış için 2 yeni lastikler, ön (golf 4 station wagon) satın almak için merak. ADAC testleri önerdi o 1-e kat.Snieg 830 Conti vardı Ağustos. Ben dağlarda tatil için onlara oldum, ve ben söylemek zorundayım: Başarısızlık! Islak / kuru güçlü "yüzme" Arabada yolda zaten beni şaşırttı, ama hattı tutmak istemiyordu, ben başka kiş lastikleri (Goodyear UG5, UG7 +) işaretiyle değildi. Direksiyon ve araba Erkek anahtarlama taraf kaçtı. Gününden itibaren karla kaplı yol -b.przecietne/wrecz zayıf tekerlekli küçük bir açıyla otoparka, buksowaly, çok sık driveway çekiş kaybetmek: AFET, biz ivme ile girmek zorunda kaldı. Karlı dağ yolu (10 cm kar) üzerine Trakcyjnosc b.slaba, biz izlemek için, ve ben emin değildi çünkü, yavaşlatmak zorunda her zaman. Sadece iyi frenleme, ve o kadar. Bu fiyata tam bir başarısızlık. Ben artık yeterli bir yıl önce için sahip olduğunuz Debica Frigo 2 ön, C-830 ile karşılaştırıldığında edildi harika: karda süper çekiş, büyük bir kar sürme, yokuş yukarı hareket, boşluklar, dağ yolları, ve araba gittiğini zincirler, ben kurtulmak ve köklü zincirleri yok emin olun kez düşündüm. Bu güvenli bir sürüş ve her zaman tam kontrol, ve tekerlekler çok iyi geribildirim oldu. Kış için sonraki lastikleri (kar açıyla) olacak elbet Debica Frigo 2 (a Goodyear modeli UG5 idi). Conti, lobicilik mektup overrated ortalama lastik gizleyemezsiniz. Bu lastikler üzerinde çok kötü wywalonego hamur, ben hızlı bir şekilde bu sezon rip umuyoruz. Sonraki Sadece Frigo 2 Bu kış için bir SINIF lastikler. Benim için referans modeli gibi. Ben sadece bir kar lastiği çok uzakta yoktu. Belki de öyledir ve kötü yağmur, ama boşluklar üzerinde deli gibi ıslak için acele etmeyin. Sevgiler.
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Rudolf
    Değerlendirme: 4,0 11110

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 0 kişi

    Lastik boyutu 185 \ 65 \ 15 Ve böylece - bu sırayla: çok yumuşak lastik, ben parmağınızla lastiğin profilini bıçaklayarak kendime düşündüm. 140 km / s süper kuru koşullar altında davranışı. Ben değil, onlar motor gürültüsü (1.9 DCI) daha yüksek sesle lastikleri Conti Kış İletişim TS 830 duydum. Acil, 80 km / s, ani bir manevra, a la makas testi, ve hiçbir şey, sıfır gıcırtı ya da her slip. Ben istediğim gibi araba tam davrandım. Islak yollarda da çok tahmin edilebilir Performans. Su dolu rut düşmek, bu lastikler üzerinde hiçbir etki yapar. Araç "clockwork" gibi gider. Frenler gibi iyi. Ben iki ağır frenleme altında (ABS tabii, otomatik geçiş yapmıştır) ve virajlarda, kayma başlar olamazdı. Ve şimdi iyi. Kar. Ne yazık ki bir bulutun otomobil altında terk etmek zorunda kaldı. Ertesi gün kış hava gördüm. Benim aracın kar lastikleri sonra, ben kar benim aracın limitine eşit olduğunu fark ettim. Ben bir kürek gidip üzereydi, ama ben arabayla gitmek için düşünme geldi. Ve ne oldu? Bu kar 1-2 santim sanki lastikleri, kar sürüklenir üzerinden arabamı kapalı! Asfalt, karla kaplı yol, hız 70 km \ h - Ben bile çok keskin virajlarda, ıslak yollarda sürücü olarak araç, farklı olurdu! Fren masal. Ben o deli hangi lastikleri bilmiyorum Audi 80 ile arkamda adam itici bir durum vardı, ama ben frenli zaman, Audi beni yaklaşım değil sol şeritte kurtuluşu bulmak zorundaydı. (Neyse ki, bu gezi ücretsiz yol olduğunu). Buz: Burada elbette Onların görevi lastik kar zincirleri yerine.
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: rudolf
    Değerlendirme: 1,0 10000

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 0 kişi

    Lastik boyutu 185 \ 65 \ 15 Ve böylece - çok yumuşak lastikler Of bu sırayla :. olarak, ben parmağınızla lastiğin profilini bıçaklayarak kendime düşündüm 140 km / s süper kuru ortamda davranış. Ben ContiWinterContact TS 830, motor gürültüsü (1.9 DCI) daha yüksek sesle anlamına lastikleri duydum. Acil durum 80 km / s, ani bir manevra, a la Elchtest, ve hiçbir şey, sıfır veya her gıcırtı kayma. Ben istediğim gibi Araba tam davrandım. Islak de yollarda çok öngörülebilir üzerinde Davranış. su dolu rut Falling, bu lastiği hiçbir izlenim yapar. Araba "clockwork" gibi gider. Frenleme gibi iyidir. Ben frenleme sırasında hem de kayma başlar (ABS otomatik dersi geçilmiştir) ve viraj alma sırasında olamazdı. Ve şimdi en iyisi. Kar. Ne yazık ki, ben bir bulut altında arabasını terk etmek zorunda kaldı. Ertesi gün kış hava gördüm. Benim aracın kar lastiği sonra kar aracımın limitine eşit olduğunu bulduk. Bir kürek gidip üzereyken, ama araba ile gitmek için düşünce geldi. Ve ne oldu? kar 1 2 cm sanki benim arabanın lastikleri, kar sürüklenir kaplı! Asfalt, karla kaplı yol, hız 70 km \ h - Ben bile çok keskin virajlarda, ıslak koşullarda sürüyorum zaman araba durum olurdu! Fren masalları. Ben Audi 80 ile arkamda adam o besitzte Ne lastikleri bilmiyorum sürdü bir durum vardı ama frenli olarak, Audi beni yaklaşım etmemek için sol şeritte kurtuluşu bulmak zorundaydı. (Şanslı bu sürücü tren ücretsiz olduğunu). Buz: tabii ki sadece kar zincirleri ile lastikler görevlerini yerine.
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Paolo
    Değerlendirme: 3,6 111600

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 0 kişi

    Ben ne ön (golf 4 station wagon) üzerine, kış için satın almak için merak ediyordum. O karda ilk sırada yer vardı nerede ADAC testi bu ürünü, Continental ContiWinterContact TS830 önerdi. Ben dağlarda tatile götürdüler ve ben söylemek zorundayım: Hata! Ben düz almadı, zaten ıslak yolda şaşırdı. Direksiyon küçük bir hareketi ve araba yolun kenarında sona erdi. AFET: - karla kaplı yoldan hareket genellikle çok zayıf tekerlekler çekiş kaybetmek. Karlı bir dağ yolu (kar 10 cm) çekiş çok zayıf geri dönmek için değil her zaman dikkatli olmak zorunda. , Ve her şeyi sadece iyi frenleme olduğunu. Bu noktada diyorum: yenilgiyle. C-830 ile karşılaştırıldığında, şimdi var Debica'dan Frigo 2 mükemmel: karda onların çekiş, tepe başlar, döner, dağ yollarında, tüm ok mükemmel. Güvenli ve aracın kontrolü ile Guido. (Kar açısından) kış için benim sonraki lastikler kesinlikle olacak Debica'dan Frigo 2 (eski model Goodyear UG5). Hesaplar gizleyebilirsiniz, ancak orta lastikleri aşırı değerli. Buzdolabı 2 Bu, kış için lastiklerin sınıfıdır sadece devam edin. Benim için referans modeli gibi. Ben kar için çok lastikler olmadı. Belki ben ideal su biraz daha az, ama ben pioggia.saluti ile deli gibi koşmak yok
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Tomahe
    Değerlendirme: 4,7 111170

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 0 kişi

    Eh, bu şimdiye kadar yaşadığınız en iyi kış lastiği olduğunu. Ne yazık ki, benim deneyim çok incedir. Barum, Uniroyal, Goodyear ve Semperit: Önceden lastikler üzerine basmış. ContiWinterContact 830 CONTINENTAL, şimdiye kadar yaşadığınız en iyi kış lastiği olduğunu. Eğer atölye bırakın ilk izlenim - lastikleri değiş tokuş değil! Bu kış lastikleri ile kuru asfalt üzerinde bu kadar sessiz olamaz, ama öyle. Değil biraz daha yüksek sesle eğer Yaz Goodyear ve ben, sadece yüksek sesle. Bu imkansız. Bu kısa bir karayolu üzerinde atlama ve sonra sessizlik, sadece inanılmaz. Bekledim ve yağmur için bekledi, ve ikinci bir sürpriz görmek için yaşadı. Islak viraj ve binmek gibi bir şok inhibe ederler. Tabii ki, ama Uniroyal ile Barum ile karşılaştırmak istemiyorum. Nihayet kar yağdı. Yani kopnym kar ve sulu kar ben lastikler yoktu. Hatta tarafta (toprak) 10cm çapında kar üzerinden "dize" için tepeye yürüdü. Tek dezavantajı, fiyat özellikle mevcut, ama (çok daha erken ve çok daha ucuz aldım) Bu lastikle geçirmiş bir kuruş pişman değilim. Ben tavsiye ederim.

Sayfa başına yorumlar:

Continental ContiWinterContact TS830

Continental ContiWinterContact TS 830 premium (yüksek) sınıf kışlık bir lastiktir. Üretici şirket Continental bu branştaki liderlerden biridir. Lastik, hava koşullarına bağlı kalmaksızın dinamik, sportif sürüşleri seven sürücüler için tasarlanmıştır. İyi bir kontrol ve her türlü kış koşulunda kısa fren mesafesi bu lastikler ile garanti altındadır. Lastiğin yapısının tasarımında kullanılan bilgisayar programları sayesinde, elektronik güvenlik sistemleri ile daha iyi bir iş birliği sağlanmıştır. Ek olarak lastik yakıt tasarrufuna katkıda bulunmaktadır.

Continental ContiWinterContact TS 830 üzerinde, daha iyi bir kontrolün yanı sıra virajlarda daha iyi bir yol tutuşu ve akıcı bir çekiş gücü sağlayan modern bir yapı uygulanmıştır. Sırt deseninin üretiminde HAFT (Hydrophilic Adhesion Fluid Technology) denilen, lastiğin ıslak zemine daha iyi adapte olmasını ve aynı zamanda düşük sıcaklıklara karşı dayanıklı olmasını sağlayan teknoloji kullanılmıştır. Mühendisler bu modelde devrim niteliğinde olan üç boyutlu lamelleri uygulamışlardır. Bunlar, aşırı sürat halinde iken bile aracın sürücünün komutlarına daha kesin bir şekilde reaksiyon göstermesini sağlamaktadırlar. Harekete geçerken veya hareket halinde oluşması muhtemel patinajları ve kaymaları önlemek için modern, bir kaç kısımdan oluşan yönelimli sırt deseni kullanılmıştır. Bu sayede buzlu, ıslak, karla kaplı veya her türlü diğer yol koşullarında yol tutuşu garanti altına alınmış olur. Her kısmın farklı bir fonksiyonu bulunmaktadır. Sırt deseninin orta kısmı buz ile kaplı yollardaki özelliklerden sorumludur. Bu amaçla çok sayıda kanal ve kesikler bu orta kısımda uygulanmış, bu sayede sırt deseninin keskin kenar yüzeyi artırılmıştır. 100’den fazla sayıda olan kenarlar, “ısırma yüzeyi” olarak adlandırılmaktadır. Lastik zemin ile çok iyi bir kontakt halindedir. Sırt kısım özellikle güçlendirilmiş ve kar üzerinde kısa bir fren mesafesi elde edilmek amacıyla sert bloklar ile donatılmıştır. Continental ContiWinterContact TS 830 lastikleri ıslak zeminde de yüksek performans vermektedir. V-şekilli yapısı ve dinamik profilinde barındırdığı çok sayıdaki kanalları suyu ve karlı çamuru etkili bir şekilde aktarmaktadır. Yapısı aqua ve snowplaning’e karşı da koruma sağlamaktadır. Sırt desenine uygulanan özellikler sayesinde dönme direncinin azaltılması da mümkün olmuş, bu sayede yakıt tüketiminde tasarruf sağlanmıştır. Lastik aynı zamanda oldukça sessizdir.

Continental ContiWinterContact TS 830 binek ve yüksek motor hacmi ve gücü olan üst seviye araçlar için tasarlanmış bir kışlık lastiktir. Lastik yüksek bir performans garanti etmektedir. Aynı zamanda ABS ve ESC gibi elektronik güvenlik sistemleri ile işbirliği içinde çalışmakatadır.