Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

Lastik yorumlarını inceleyin

Kullanım amacınıza uygun lastik tipini seçiniz

Fikriniz bizim için önemlidir. 1999 yılından bu yana sürücülerin bağımsız yorumlarından oluşan veri tabanını oluşturmaktayız. Binlerce sürücü bu yorumları araçları için lastik seçiminde kullanıyorlar.
Kış lastiği sıralaması
Kiş lastiği sıralaması en yüksek puanları elde eden lastik listesidir. Değerlendirme kullanıcılarımızın görüşlerine dayanmaktadır. Şu ana kadar 50 binden fazla değerlendirme aldık, aşağıda müşterilerimizden en yüksek notları alan lastikleri size sunuyoruz.
Yaz lastiği sıralaması
Yaz lastiği sıralaması en yüksek puanları elde eden lastik listesidir. Değerlendirme kullanıcılarımızın görüşlerine dayanmaktadır. Şu ana kadar 50 binden fazla değerlendirme aldık, aşağıda müşterilerimizden en yüksek notları alan lastikleri size sunuyoruz.
Hangi faktörleri göz önünde bulundurmalıyım?
Her insan arabasının lastiğinden farklı farklı beklentilere sahiptir. Bu nedenden dolayı, lastik incelemeleri ve testleri en önemli etkenlerdendir. Örneğin lastik ebadınızı biliyor olabilirsiniz ama yapılan  bu testler lastiğin hangi özelliklere sahip olduğunu öğrenmenizde fayda sağlayacaktır.  Bu göstergelerin diğer yararı size lastiğin konforu hakkında gayet açık şekilde bilgi verir.

Hangi lastiğin satın alınacağından emin değil misiniz? Bağımsız lastik testleri sizin için en uygun mükemmel lastiği bulabilmeniz için en etkili yoldur. Ayrıca, burada Oponeo müşterilerinin satın aldıkları lastiklerden yaşadıkları tecrübeleri bulabilirsiniz.

Bu bilgi, lastiğin profesyonel testleriyle birlikte profesyonel bir bilgiye sahip olmanızı sağlar. En iyi lastik karşılaştırma sonuçları için belli bir lastik üreticisini de arayabilirsiniz.
Lastik üreticilerine göre test ve yorumlar
En son eklenen yorumlar
Pirelli P7 Cinturato
Pirelli P7 Cinturato Toplam değerlendirme adam 4,8 111180 (210)
Stilo Fiat'ta kullanılan lastikler. . Kuru, çok iyi ıslak üzerinde çok iyi. Kışın 100 km hizla seyahat ediyordum, yani yaz 70-80 km. sonuna kadar tamamen düz, direksiyon simidi üzerinde sıfır titresim. İyi frenlerle, iyi hakimiyet sağlar ve lastiklerin ısınmasını beklemize gerek kalmaz. . Genel olarak bunu şiddetle tavsiye ederim. Benim için bir dezavantajı var, yani 205/55 r16 boyutunda, koruyucu bir kenarı yok. Lastikler şu anda 4 mm sırt ve daha derin su birikintileri 100 km / s hızda akmaya neden oluyor, böylece ESP / ASR devreye giriyor. Bu benim ev arabam, ikincisi subaru. Üçüncü seviye bir spor sürücü ehliyetim var ve bu seviyeden bu lastikleri süper iyi olarak değerlendiriyorum. Otomatik geometri tamamen fabrika veya ön -0.5 basınç üzerinde negatif 2.3 bara yükseldi. 115KM ve esp kaymalarına vb. Izin vermez. Ancak, sürücülerin becerileri, büyük otomobil banalları ve iyi süspansiyon tasarımları sayesinde hızlıca döner.
Nokian Line
Nokian Line Toplam değerlendirme Prezes 4,7 111170 (423)
Yaklaşık 3 bin kilometrelik lastikler seyahat ettikten sonra itiraz olmadan iyi bir performans sergiliyor. Daha önce Michelin'e gittim ve Nokian'ın bu marka ile iyi rekabet ettiğini düşünüyorum. Farklı koşullarda lastiklerin imkanlarını kontrol ettim, bir arkadan çekişli bir araba sürdüğümü daha dinamik olarak ekleyeceğim. Kontrolsüz kaymaları, hem ıslak hem de kuru koşullarda makul hızlarda çalıştırmayı başaramadım. Gürültü gelince, şikayet etmem. Tek dezavantajı, bu lastikleri dengeleme konusunda problemlerim vardı. Orijinal, alüminyum jantlar üzerine kurulmuştur (tam tadilattan sonra, yani boyama doğrultma) ve vulkanizasyonda 80 g ağırlıkları koymamak için biraz can sıkıcı olmamaktayım. Lastiğin kenarına göre rotasyonu biraz yardımcı oldu, ancak yazdığım gibi, dengelemede zorluklar vardı. Genel değerlendirme 5+. Ben tavsiye ederim.
Dunlop SP SportMaxx RT MFS
Dunlop SP SportMaxx RT MFS Toplam değerlendirme Nidhogg 4,7 111170 (415)
Onları iki arabama aldım - 2x clatter (185KM + 400Nm ve 150KM + 350Nm) ve ... çekiş kesinlikle daha iyi (kuru, ıslak fark daha da büyük) fabrikanın Conti Sport tan daha iyi. Tabii ki, ıslak asfalt üzerindeki bu tür bir torkla, düşük hızlarda gaz eklerken çekiş ile ilgili herhangi bir sorun olmadığını, ancak hiçbir mucizenin olmadığı bilinmemektedir.İçimde gerçekten sessiz, ki benim için büyük bir artı.Dayanıklılık? Şu anda bilinmeyen - bir arabada 30.000 var, ikinci 15000 ve sanırım hala "biraz" sürüş yapmak lazım. "Başarısızlık" ın ne anlama geldiğini gerçekten bilmiyorum ama onlarla hiçbir problem olmadığından "hayır" ı işaretliyorum Onları satın almaya değer mi? Bence evet. Bitirdikleri zaman, muhtemelen onları veya bir halef satın alırım.