Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

NEDEN OPONEO?
  1. SSL Güvenli Ödeme
  2. 2 ve üstü ücretsiz kargo
  3. Yeni ve orjinal ürünler
  4. 2 000 000'dan fazla müşteri
  5. Avrupa Satış Ağı

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 225/40 R18 92 W RUN ON FLAT XL, MFS, MOE

Şu anda bu ürünü 49 kişi izliyor

Karşılaştır

Listesine
git lastik 225/40 R18

Lastik boyutu:
225/40 R18
Hız indeksi:
W = max 270 km/h
Yük indeksi:
92 = max 630 kg
Sezon:
Yazlık
Araç tipi:
Kişisel Araçlar
  • 2 ve üstü ücretsiz kargo
  • Teslimat süresi: 3-4 iş günü

Bu ürün en son
bugün 01:45 satın alındı

  • Stok Durumu:
    4'den fazla
    Adet:
    1.113 TL / Adet
    Satın Al
    4,5
    Değerlendirme: Tavsiye edilir 111150 219 yorum
NEDEN OPONEO?
  1. SSL Güvenli Ödeme
  2. 2 ve üstü ücretsiz kargo
  3. Yeni ve orjinal ürünler
  4. 2 000 000'dan fazla müşteri
  5. Avrupa Satış Ağı

Kullanıcı yorumları

Genel değerlendirme: 4,5 Genel değerlendirme: Genel değerlendirme bireysel performans ağırlıklı ortalama değil aritmetik ortalamasıdır. Toplam değerlendirmede bazı lastiklerde küçük etkilenmeler olmuştur. 219 yorumlar

tavsiye edilir
  • Kullanım maliyetleri: Lastiklerin araç işletme maliyetine etkisi 111120 4,2
  • Konfor: Lastiklerin sürüş konforuna etkisi 111130 4,3
  • Yol nitelikleri: Lastiklerin sürüş kolaylığına etkisi 111160 4,6

219 Müşterimizin değerlendirmesi

  • 5 123 Kişi
  • 4 88 Kişi
  • 3 6 Kişi
  • 2 0 Kişi
  • 1 2 Kişi

95% Kullanıcıların tavsiye ettiği lastik

95%

Lastikler hakkındaki bilgiler 3576 gündür. toplanmaktadır. Şu ana kadar toplanan 219 yorum.
Müşterilerimiz tarafından yapılan toplam yol mesafesi 2078000 km.

En iyi notu alan özelliği: Kuru zemin yol tutuşu.

Bu lasitik aktif kullanıcılar tarafından değerlendirildi Çoğunlukla şehir dışı.

Bu lastik aynı sürüş tarzına sahip kullanıcılar tarafından değerlendirildi Normal.

Yeni yorumlar:

Sayfa başına yorumlar:

  • Orhan katırcıoğlu
    Değerlendirme: 4,8 111180

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 0 kişi

    Yol tutuş 10 numara 5 yıldız.
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: hansman
    Değerlendirme: 4,8 111180

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 3 kişi

    Lastikler Goodyear başka bir set ve Eagle F1 modelini satın almak için başka bir karar. Neredeyse baştan ben daha önce yaklaşık 140-220 hp kapasiteli otomobil vardı ki, sadece bu serideki lastikleri satın. Bu kez, başlangıçta başlık altında ancak parametreleri ve başkalarının görüşler analiz ettikten sonra 420 atları nedeniyle lastikler farklı bir marka satın almak istedi, ancak, seçim Kartal F1 düştü. Ben bu sefer sadece doğru seçim olduğunu inancı sadece koydu. Bu lastikler sadece bir vahiy vardır. Hızlı araba, ya da "tutkal" asfalt lastikleri, hem frenleme ve çekiş ne zaman benim için ilk ve en önemli öncelik yaygın güvenlik anlaşılmaktadır. Bu lastiğin bir sürü gibi düşer sadece burada ve "pençeleri" Eagle F1 özellikle en ufak kayma eksikliği tarafından ıslak yollarda, sadece hızlı viraj gösterir. Biri söyleyerek tefsir olabilir - Goodyear lastikleri - düz yollar hızlı arabalar, sarma içindir. Yapışma sadece mükemmel. Ben de normal günlük sürüş için lastik, iyi Polonya'da dolu ve koruyucu rant kaldırımın kenarına güvenli otopark için izin verir eşitsizliği, nemlendirin öneririz.
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Bogaty
    Değerlendirme: 4,3 111130

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 3 kişi

    BMW 530 d 193 km, 235/45/17 ön 255/40/17 arka kurulan çörek. Bu değerlendirmeleri okumak Sürücüler çoğunlukla prim lastik satın almak ya da benzer performans ile belki bir orta sınıf gerektiğini merak tasarruf arıyor. Bu lastikleri satın ... ama .... ama nedeniyle hızlı aşınma ve sonra iki sezon yaklaşık 40 bin aşınma önemli, çünkü gözyaşı için "zliśić" istemek ve serin lastik bir arkadaşına göstermek insanlar için bunları önermez değer. Genel olarak, onlar iyi köşelerinde lastikleri tutmak. Hakim bile iyi bir bütçe sınıf performans yoktu çünkü kuru frenleme. Islak Lokmalar onlar mükemmel. Yüzmenin büyük genişliği rağmen emin bir dereceye kadar hissedilir, ama ben bunu açıklamak hangi herhangi bir ölçek bilmiyorum. Çocuklarla Sürüş; Ben nispeten nadir olur böyle aşırı durumlarda bakmak zorunda, ama yine de .... ne ve sonra ne çünkü güvenlik üzerinde bir benim için öncelik ve benim için birçok ists set başına daha acil bir durumda hiçbir masraf, acil fren, vb olduğunu ?? Bunlar birkaç metre daha kısa fren mesafesi AMEN aşırı önem taşımaktadır
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Marcin Bravo
    Değerlendirme: 4,8 111180

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    1 kişi 2 kişi

    Fiat Bravo II Bu lastikler çok ilginç. Araba yerden birkaç santimetre kaydırdı ve asfaltta gitti gibi Bildiğim kadarıyla bu lastiklerin hacmi neredeyse duyulmaz, çok sessiz olduğu gibi, ne olursa olsun hız, hissettim. Kavrama fren ve normal ve biraz dinamik, mükemmel sürüş viraj alırken. Düşük yuvarlanma direnci, oto kolaylıkla trafik hatta biraz eğimli tabaka içine düşüyor. Bu lastikler çok sessizce 5L / 100 km aşağı gidiş zayıf motordaki yolda yanan üretemeyen. Güzel eşitsizlikleri seçmek ve lastik ve asfalt arasında neler olduğunu hissetmek verir. Sadece sesli ağır yağış harika dispers suda sürerken (tekerlek kemerleri su yüzeyine çarpan). Orada bir bütçe ucuz lastikler belki ama yüksek konfor ve güven duygusu sürüş bekliyorsanız yatırım mantıklı değil.
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: jacekbc
    Değerlendirme: 3,4 111400

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    1 kişi 3 kişi

    Nedeniyle nispeten düşük profile Ben güçlendirilmiş modeli daha yüksek bir yük endeksinin bir model satın alma, bu nedenle satıcı lastikler.com tarafından bana karşı tavsiye edilmiştir satın almak istedi. Ben lastikleri ile takviye olacağını bilmiyorum ama aslında son sezon üç ay içinde 2 ön lastikler hasar olmasıdır. Delik, ikinci kez daha derin karter kez - her iki durumda da aynıdır - lastik çıkar çöpe (kırık yan kaplama) yumru veya lastik. Her iki durumda da etkisi var bozuk alaşım jantlar için yeterince güçlü değildi. Üç ay içinde tahliye 2 x 450 PLN indik. + Yedek maliyetleri. Lastikler birkaç bin daha fazla olması. kilometre. Daha önce, ben kış lastikleri bahar başladı ve sessiz oldu. Şimdi ön daha önemli bir şey satın almak zorunda.

Sayfa başına yorumlar:

Ürün açıklaması

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 225/40 R18 92 W RUN ON FLAT XL, MFS, MOE

Goodyear, Ultra Yüksek Performans lastik kullanıcılarının ihtiyaçlarına cevap veren Eagle F1 Asymmetric 2 lastiğini sunmaktan gurur duyuyor. Yeni Eagle F1 Asymmetric 2'de bulunan ActiveBraking (Aktif Frenleme) Teknolojisi frenleme anında yolla temasını artırarak önde gelen rakiplerine göre hem kuru hem de ıslak zeminde daha kısa fren mesafesi sağlar bu da Goodyear'ın yol güvenliğini artırma konusundaki kararlılığının bir kanıtıdır. AktiveBraking (Aktif Frenleme) Teknolojisi Frenleme anında yolla temas alanını artırır Islak ve kuru zeminlerde fren mesafesini azaltır *Geleneksel blok tasarımı: frenleme anında yolla temas aynı *3 boyutlu blok tasarımı: fren anında yol ile daha fazla temas alanı Yakıt Tasarrufu Teknolojisi Düşük ağırlıklı lastik yapısı, yakıt tüketimini ve CO2 emisyonunu azaltır Kuru zeminde direksiyon hakimiyetini ve yol tutuşunu artırır Sırt hamur bileşimi Islak zemin yol tutuşu ve kuru zemin direksiyon hakimiyetini artırır Çapraz katmanlı gövde yapısı Kuru zemin yol tutuşu & frenleme performansını artırır

Etiket

Lastik testleri

2018 Auto Bild Sportcars test ebatında: 245/30 R20 2. yer değerlendirme: Örnek
Auto Bild Sportcars test ebatında: 255/35 R19 3. yer değerlendirme: Örnek
Sport Auto test ebatında: 225/40 R18 3. yer değerlendirme: özellikle tavsiye edilen