Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

NEDEN OPONEO?
  1. SSL Güvenli Ödeme
  2. 2 ve üstü ücretsiz kargo
  3. Yeni ve orjinal ürünler
  4. 2 000 000'dan fazla müşteri
  5. Avrupa Satış Ağı

Pirelli SottoZero 2 225/40 R18 92 V RUN ON FLAT XL

Şu anda bu ürünü 12 kişi izliyor

Karşılaştır

Listesine
git lastik 225/40 R18

Lastik boyutu:
225/40 R18
Hız indeksi:
V = max 240 km/h
Yük indeksi:
92 = max 630 kg
Sezon:
Kışlık
Araç tipi:
Kişisel Araçlar
  • 2 ve üstü ücretsiz kargo
  • Teslimat süresi: 3-4 iş günü

Bu ürün en son
dün 17:49 satın alındı

NEDEN OPONEO?
  1. SSL Güvenli Ödeme
  2. 2 ve üstü ücretsiz kargo
  3. Yeni ve orjinal ürünler
  4. 2 000 000'dan fazla müşteri
  5. Avrupa Satış Ağı

Kullanıcı yorumları

Genel değerlendirme: 4,2 Genel değerlendirme: Genel değerlendirme bireysel performans ağırlıklı ortalama değil aritmetik ortalamasıdır. Toplam değerlendirmede bazı lastiklerde küçük etkilenmeler olmuştur. 113 yorumlar

iyi
  • Kullanım maliyetleri: Lastiklerin araç işletme maliyetine etkisi 11110 4,0
  • Konfor: Lastiklerin sürüş konforuna etkisi 111120 4,2
  • Yol nitelikleri: Lastiklerin sürüş kolaylığına etkisi 111130 4,3

113 Müşterimizin değerlendirmesi

  • 5 44 Kişi
  • 4 57 Kişi
  • 3 6 Kişi
  • 2 3 Kişi
  • 1 3 Kişi

92% Kullanıcıların tavsiye ettiği lastik

92%

Lastikler hakkındaki bilgiler 4038 gündür. toplanmaktadır. Şu ana kadar toplanan 113 yorum.
Müşterilerimiz tarafından yapılan toplam yol mesafesi 1116000 km.

En iyi notu alan özelliği: Lastik görünümü.

Bu lasitik aktif kullanıcılar tarafından değerlendirildi Çoğunlukla şehir dışı.

Bu lastik aynı sürüş tarzına sahip kullanıcılar tarafından değerlendirildi Normal.

Yeni yorumlar:

Sayfa başına yorumlar:

  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Nadie Ulises
    Değerlendirme: 4,6 111160

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    3 kişi 1 kişi

    Jaguar XF 3.0 D 275 hp 245/45/18 Bu kış mevsiminde mükemmel bir lastik, sadece yaz aylarında olduğundan daha iyi giderse de buzda da iyidir. Lastiğin problemi "saf kış" olmasıdır; sıcaklık yükselmeye başlar başlamaz, hem kuru hem de ıslak performansınızı nasıl kazandığınızı görürsünüz. 7ºC'nin altında olduğu için 10-12ºC'de harika ve 20ºC'ye yaklaştığınızda çok iyi kaybetmediğiniz dereceler. Bu nedenle ılıman bölgelerde yaşayanların ve kayak yapmak için lastik kullanmamız ya da daha soğuk bölgelerde iç bölgeye gittiğimiz zaman bir dezavantaj oluşturmaktadır, çünkü yaşadığım yerde kış aylarında -15ºC'ye kadar buluyor. Ancak -7ºC'den daha azında iyi. Yağmurda 3ºC'de bir virajın ortasına gelin ve arabanın nasıl manevra tutuşu yaptığına dikkat edin. Islaklıkta da SottoZero2 gayet iyi. Kuru sıfırın altında da gerçekten iyi bir performans var ve etkilidir, frenler ve otomobil siteleri için nasıl mükemmel gittiğini fark etmek için normalde karda sürmediğinde kendine güven veriyor. Yeni düşen kar üzerindeki kavrama da mükemmel. Ancak sert kara güvenmemelisiniz ve özellikle çok sert kar ya da buz hızla kapasitesini kaybediyor ve gevşek karın içinden geçerken aniden sert ya da çok kar alanlarından geçerken kavramayı kaybettiğinize dikkat edin. Sabit, ne kadar kötüse performans, yazdan çok daha iyidir. Anlık süre yaklaşık 20.000 alıyor ve hala en az 10,000 km daha var. Onları aldım ve beni çok hoş bir sürpriz yaparak kış lastiklerinde beni endişelendiren rahat ve sessiz bir lastiklerdir. Bu yazdıklarım benim sürüş tarzıma göre olan yaşamış olduğum tecrübelerdir. Bu durumlar kişiden kişiye beklentiye göre farklılık gösterebilir. Herkese bu lastiği almayı tavsiye ederim.
  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Sebu
    Değerlendirme: 4,6 111160

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    1 kişi 1 kişi

    Herkese merhaba, bu portalda pek çok şey okumadan önce kendim yazmaya karar verdim. Lastik genellikle çok iyi. Benim oldukça güçlü arabamda (200 km'den uzun 3.0 V6) çok doğru bir seçimdi. Karda biraz zorlama var gibi, ama ön sürücüye göre ve güçlü motora göre değişir. Avrupa'da çok hızlı bir şekilde bazen kabaca 200 km / saat üzerinde sürdüm ve tartışmasız endekse rağmen hiçbir şey işe eksi görmedim. Yaz gibi. Islak bir zemindi ve hızlı bir şekilde yağmur yağıyordu. Tek hayal kırıklığı, resimden farklı görünüştür (sırt aynı fakat resim biraz daha güzel, daha canlı patates gibi görünüyor çünkü farklı olduğu için değil ama yine de hoş görünüyor, merak ediyorum çünkü lameller basittir ve zikzak değildir. Çok hızlı bir sürüş öneriyorum, Bir seferde yalnızca 8000km sürdüm. Lastikleri almanızı tavsiye ederim.
  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Konrad Król
    Değerlendirme: 4,5 111150

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    1 kişi 0 kişi

    Birkaç test okuduktan sonra seçimim Pirelli SottoZero 2 oldu. Ve yaklaşık 5000 km sürüş yaptıktan sonra dürüst olmak gerekirse bunu herkese tavsiye ederim. Sessiz ve çok iyi muhafaza edilir, hem kuru hem de ıslak zeminde. Bu yıl karda binme şansım oldu ve çekişte hoş bir şaşkınlık yaşadım. Bilgisayara göre otomobil yaz lastiklerine kıyasla yaklaşık 0,5-0,7 l daha fazla tüketiyor ancak bence daha düşük sıcaklıklarda ilgilidir. Dayanıklılık notu vermedim, aşınma ve yıpranma hakkında daha fazla bilgi vermek için yeterince kullanamadım. Bakış tamamen öznel, ancak bence herşey yolunda. Bu fiyat aralığında en iyi lastiklerden biri olduğunu düşünüyorum ve bunu herkese tavsiye ederim.
  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Mateusz
    Değerlendirme: 4,7 111170

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    1 kişi 1 kişi

    Harika lastikler. Japon otomobilin sürüş kültürü açısından sadece Japon lastiğine uyacağından dolayı korktum, ancak Pirelli SottoZero 2 hayal kırıklığına uğratmadı. İtalyanlar, agresif kar ve kar çamurunu teşvik eden lastikler sağladı. Virajlara girmek çok eğlenceli. Lastiğin kısa bir testinden sonra, asfalt / çakıl içinde güvenle herhangi bir korku olmadan hareket edebilirsiniz. Sert, kauçuk yapısına sahip ve bu onu daha agresif sürüşlerde daha etkili yapıyor. Tek kusur onların ses yüksekliğidir, ancak çok iyi kavrama ve sertlikle buna katlanabilirim. Hiçbir şey değişmezse kış lastikleri aynı zamanda SottoZero ailesinden de olacak. Tavsiye ederim.
  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Długoletni kierowca
    Değerlendirme: 4,8 111180

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 0 kişi

    Bu lastiklerde ilk kış sürüyorum (ve bu sezon hala devam ediyor), bu yüzden daha uzun bir kullanım süresinden sonra tam bir değerlendirme mümkün olacaktır. Yine de, bugüne kadarki mesafe, yani binlerce kilometre, bu lastiklerin yüksek kullanılabilirliğini doğrulamaktadır. Çeşitli arazilerde (ayrıca kayak gezileri) araba sürüyorum ve herhangi bir yorumda bulunacağım herhangi bir lastik davranışını fark etmedim. Tabii ki, kış koşullarında yolda, çıldırmıyorum çünkü lastik bir güvenlik garantisi , sadece ve belki de yukarı kaldırabilecek bir unsur. İyi ve hit bir satın alma - Ben tavsiye ederim.

Sayfa başına yorumlar:

Ürün açıklaması

Pirelli SottoZero 2 225/40 R18 92 V RUN ON FLAT XL

Pirelli SottoZero 2 soğuk kış mevsiminin tüm yol koşullarında güvenli bir sürüş sağlayan, spor ve güçlü araçlar için inovatif bir lastik. 7°C' nin altında, yaz lastiğine kıyasla suda kızaklama riskine karşı daha etkili koruma sağlıyor. Asimetrik deseni 2 farklı öğeye ayrılmıştır. İç kesim suyu etkin biçimde tahliye ederken, dış kesim, sert ve aralıklı bloklarıyla, karda yüksek düzeyde tutunmayı sağlar. Önemli Homologasyonlar: Alfa Romeo, Aston Martin, Bentley, BMW, Ferrari, Jaguar, Lamborghini, Mercedes, Porsche.

  • Yüksek çekiş gücü
  • Düşük suda kızaklama riski (aquaplaning)
  • Bozuk yollarda bile kesintisiz sürüş ve yüksek yol tutuşu
  • Üstün sürüş hakimiyeti
  • Islak yol koşullarında mükemmel bir yol tutuşu ve sürüş hakimiyetinin yanı sıra güvenli ve keyfli bir sürüş

Etiket

Lastik Pirelli SottoZero 2 ebatında 225/40 R18 92 V, üretici tarafından verilen bilgilere göre, sürüş parametreleri aşağıdaki gibidir :

  • E
  • C
  • 72 dB
E C 72 dB

Yakıt verimliliği (yuvarlanma direnci)

Yakıt tasarrufu renkli skala üzerinde A'dan G'ye olmak üzere değerlendirilmektedir. A sınıfı (yeşil) en yüksek yakıt tasarrufunu işaret eder (=en düşük yuvarlanma direnci). G sınıfı (kırmızı) ise en düşük yakıt tasarrufunu belirtmektedir (=en yüksek yuvarlanma direnci). Yuvarlanma direnci yakıt tasarrufu ve duman emisyonuna etki etmektedir. Yüksek yuvarlanma direnci yakıt tasarrufunu azaltır ve duman emisyonunu artırır.

Islak zeminde yol tutuşu

Lastiğin ıslak zeminde yol tutuşu, lastiğin ıslak zemin performansını gösterir. AB' nin ıslak zeminde yol tutuş puanlaması yalnızca tek bir özelliğe odaklanmıştır; ıslak zeminde fren performansı. Islak zeminde yol tutuş özelliği A'dan G'ye olmak üzere değerlendirilir: A sınıfı ıslak zeminde en iyi yol tutuş performansını gösterdiği gibi G sınıfı da en kötü performansı belirtir. Bu özellik yol güvenliği açısından kritik bir önem taşımaktadır.

Gürültü

Aracın yarattığı gürültüye lastiklerin de etkisi bulunmaktadır. Lastikler tarafından oluşan bu gürültü seviyesi ses dalgası işaretleri ile ifade edilir. AB puan değerlendirilmesinde ölçü birimi olarak desibel (dB) kullanılır. Lastik seçiminde gürültü seviyesine dikkat etmeniz gürültü kirliliğini azaltarak konforlu bir sürüş sağlamaktadır.