Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

NEDEN OPONEO?
  1. SSL Güvenli Ödeme
  2. 2 ve üstü ücretsiz kargo
  3. Yeni ve orjinal ürünler
  4. 2 000 000'dan fazla müşteri
  5. Avrupa Satış Ağı

Pirelli SottoZero 2 225/40 R18 92 V RUN ON FLAT XL

Şu anda bu ürünü 8 kişi izliyor

Karşılaştır

Lastik boyutu:
225/40 R18
Hız indeksi:
V = max 240 km/h
Yük indeksi:
92 = max 630 kg
Sezon:
Kışlık
4,2
Değerlendirme: 111120 113 yorum
Etiket:
E C 72 dB
E C 72 dB
Daha fazla bilgi
TÜKENDİ

Malesef bu ürün
stoklarımızda tükenmiştir.

Benzer lastik önerileri için uzmanlarımızı arayabilirsiniz.

Tel.: 0212 705 53 15
(Müşteri hizmetleri servis konuşma tarifesi operatörünüz belirlediği ücrete tabidir.)

NEDEN OPONEO?
  1. SSL Güvenli Ödeme
  2. 2 ve üstü ücretsiz kargo
  3. Yeni ve orjinal ürünler
  4. 2 000 000'dan fazla müşteri
  5. Avrupa Satış Ağı

Kullanıcı yorumları

Genel değerlendirme: 4,2 Genel değerlendirme: Genel değerlendirme bireysel performans ağırlıklı ortalama değil aritmetik ortalamasıdır. Toplam değerlendirmede bazı lastiklerde küçük etkilenmeler olmuştur. 113 yorum

iyi
  • Kullanım maliyetleri: Lastiklerin araç işletme maliyetine etkisi 11110 4,0
  • Konfor: Lastiklerin sürüş konforuna etkisi 111120 4,2
  • Yol nitelikleri: Lastiklerin sürüş kolaylığına etkisi 111130 4,3

113 Müşterimizin değerlendirmesi

  • 5 44 Kişi
  • 4 57 Kişi
  • 3 6 Kişi
  • 2 3 Kişi
  • 1 3 Kişi

92% Kullanıcıların tavsiye ettiği lastik

92%

Lastikler hakkındaki bilgiler 4247 gündür. toplanmaktadır. Şu ana kadar toplanan 113 yorum.
Müşterilerimiz tarafından yapılan toplam yol mesafesi 1116000 km.

En iyi notu alan özelliği: Lastik görünümü.

Bu lasitik aktif kullanıcılar tarafından değerlendirildi Çoğunlukla şehir dışı.

Bu lastik aynı sürüş tarzına sahip kullanıcılar tarafından değerlendirildi Normal.

Yeni yorumlar:

Sayfa başına yorumlar:

  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Vince Flavell

    Ebat: 225/40 R18

    Değerlendirme: 4,7 111170
    Son derece bu lastikler, mükemmel kalite markası kış sırtı mevcut tek lastik İngiltere'de burada hangi 245/35/18 olan arkada bir takım eşleştirmek için bu satın öneririz pirrelli tek üretici bunları yaparken gibi görünüyor, ama ben Avrupa'nın geri kalanı daha iyi bir seçim olsun şüpheli.

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet 0 Hayır 0

  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Ruggero yanez

    Ebat: 225/40 R18

    Değerlendirme: 3,5 111500
    Mükemmel dağıtım hizmeti. Mükemmel stabilite, gürültü, bağlılık. İyi bir ürün tavsiye etti. Ciddi bir şirket Oponeo

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet 0 Hayır 0

  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Jason

    Ebat: 225/40 R18

    Değerlendirme: 4,9 111190
    sınırı gerçek bir öngörülebilirlik Çok kaliteli lastikleri.

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet 0 Hayır 0

  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Nadie Ulises

    Ebat: 245/45 R18

    Değerlendirme: 4,6 111160
    Jaguar XF 3.0 D 275 hp 245/45/18 Bu kış mevsiminde mükemmel bir lastik, sadece yaz aylarında olduğundan daha iyi giderse de buzda da iyidir. Lastiğin problemi "saf kış" olmasıdır; sıcaklık yükselmeye başlar başlamaz, hem kuru hem de ıslak performansınızı nasıl kazandığınızı görürsünüz. 7ºC'nin altında olduğu için 10-12ºC'de harika ve 20ºC'ye yaklaştığınızda çok iyi kaybetmediğiniz dereceler. Bu nedenle ılıman bölgelerde yaşayanların ve kayak yapmak için lastik kullanmamız ya da daha soğuk bölgelerde iç bölgeye gittiğimiz zaman bir dezavantaj oluşturmaktadır, çünkü yaşadığım yerde kış aylarında -15ºC'ye kadar buluyor. Ancak -7ºC'den daha azında iyi. Yağmurda 3ºC'de bir virajın ortasına gelin ve arabanın nasıl manevra tutuşu yaptığına dikkat edin. Islaklıkta da SottoZero2 gayet iyi. Kuru sıfırın altında da gerçekten iyi bir performans var ve etkilidir, frenler ve otomobil siteleri için nasıl mükemmel gittiğini fark etmek için normalde karda sürmediğinde kendine güven veriyor. Yeni düşen kar üzerindeki kavrama da mükemmel. Ancak sert kara güvenmemelisiniz ve özellikle çok sert kar ya da buz hızla kapasitesini kaybediyor ve gevşek karın içinden geçerken aniden sert ya da çok kar alanlarından geçerken kavramayı kaybettiğinize dikkat edin. Sabit, ne kadar kötüse performans, yazdan çok daha iyidir. Anlık süre yaklaşık 20.000 alıyor ve hala en az 10,000 km daha var. Onları aldım ve beni çok hoş bir sürpriz yaparak kış lastiklerinde beni endişelendiren rahat ve sessiz bir lastiklerdir. Bu yazdıklarım benim sürüş tarzıma göre olan yaşamış olduğum tecrübelerdir. Bu durumlar kişiden kişiye beklentiye göre farklılık gösterebilir. Herkese bu lastiği almayı tavsiye ederim.

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet 3 Hayır 1

  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Sebu

    Ebat: 205/55 R16

    Değerlendirme: 4,6 111160
    Herkese merhaba, bu portalda pek çok şey okumadan önce kendim yazmaya karar verdim. Lastik genellikle çok iyi. Benim oldukça güçlü arabamda (200 km'den uzun 3.0 V6) çok doğru bir seçimdi. Karda biraz zorlama var gibi, ama ön sürücüye göre ve güçlü motora göre değişir. Avrupa'da çok hızlı bir şekilde bazen kabaca 200 km / saat üzerinde sürdüm ve tartışmasız endekse rağmen hiçbir şey işe eksi görmedim. Yaz gibi. Islak bir zemindi ve hızlı bir şekilde yağmur yağıyordu. Tek hayal kırıklığı, resimden farklı görünüştür (sırt aynı fakat resim biraz daha güzel, daha canlı patates gibi görünüyor çünkü farklı olduğu için değil ama yine de hoş görünüyor, merak ediyorum çünkü lameller basittir ve zikzak değildir. Çok hızlı bir sürüş öneriyorum, Bir seferde yalnızca 8000km sürdüm. Lastikleri almanızı tavsiye ederim.

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet 1 Hayır 1

Sayfa başına yorumlar:

Ürün açıklaması

Pirelli SottoZero 2 225/40 R18 92 V RUN ON FLAT XL

Pirelli SottoZero 2 soğuk kış mevsiminin tüm yol koşullarında güvenli bir sürüş sağlayan, spor ve güçlü araçlar için inovatif bir lastik. 7°C' nin altında, yaz lastiğine kıyasla suda kızaklama riskine karşı daha etkili koruma sağlıyor. Asimetrik deseni 2 farklı öğeye ayrılmıştır. İç kesim suyu etkin biçimde tahliye ederken, dış kesim, sert ve aralıklı bloklarıyla, karda yüksek düzeyde tutunmayı sağlar. Önemli Homologasyonlar: Alfa Romeo, Aston Martin, Bentley, BMW, Ferrari, Jaguar, Lamborghini, Mercedes, Porsche.

  • Yüksek çekiş gücü
  • Düşük suda kızaklama riski (aquaplaning)
  • Bozuk yollarda bile kesintisiz sürüş ve yüksek yol tutuşu
  • Üstün sürüş hakimiyeti
  • Islak yol koşullarında mükemmel bir yol tutuşu ve sürüş hakimiyetinin yanı sıra güvenli ve keyfli bir sürüş

Etiket

Lastik Pirelli SottoZero 2 ebatında 225/40 R18 92 V, üretici tarafından verilen bilgilere göre, sürüş parametreleri aşağıdaki gibidir :

  • E
  • C
  • 72 dB
E C 72 dB

Yakıt verimliliği (yuvarlanma direnci)

Yakıt tasarrufu renkli skala üzerinde A'dan G'ye olmak üzere değerlendirilmektedir. A sınıfı (yeşil) en yüksek yakıt tasarrufunu işaret eder (=en düşük yuvarlanma direnci). G sınıfı (kırmızı) ise en düşük yakıt tasarrufunu belirtmektedir (=en yüksek yuvarlanma direnci). Yuvarlanma direnci yakıt tasarrufu ve duman emisyonuna etki etmektedir. Yüksek yuvarlanma direnci yakıt tasarrufunu azaltır ve duman emisyonunu artırır.

Islak zeminde yol tutuşu

Lastiğin ıslak zeminde yol tutuşu, lastiğin ıslak zemin performansını gösterir. AB' nin ıslak zeminde yol tutuş puanlaması yalnızca tek bir özelliğe odaklanmıştır; ıslak zeminde fren performansı. Islak zeminde yol tutuş özelliği A'dan G'ye olmak üzere değerlendirilir: A sınıfı ıslak zeminde en iyi yol tutuş performansını gösterdiği gibi G sınıfı da en kötü performansı belirtir. Bu özellik yol güvenliği açısından kritik bir önem taşımaktadır.

Gürültü

Aracın yarattığı gürültüye lastiklerin de etkisi bulunmaktadır. Lastikler tarafından oluşan bu gürültü seviyesi ses dalgası işaretleri ile ifade edilir. AB puan değerlendirilmesinde ölçü birimi olarak desibel (dB) kullanılır. Lastik seçiminde gürültü seviyesine dikkat etmeniz gürültü kirliliğini azaltarak konforlu bir sürüş sağlamaktadır.