Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

BFGoodrich Lastik

Üreticinin değerlendirmesi
3,6
istinaden 1499 Yorum
Yüksekliği ayarla
Jant çapını ayarla

BFGoodrich lastikleri, bütün dünyada çok popüler olan bir markadır. XIX yüzyılda Birleşik Milletler'de kurulmuştur. Bugünlerde BFGoodrich, dünyanın en büyük lastik imalatçısından biri olan Michelin kartelinin kapsamına girer. BFGoodrich motor sporlarında sık sık yer alır. BFGoodrich lastikleri, uzay mekiklerinde bile kullanılır. BFGoodrich lastiklerinin verimliliği muhteşem, ayrıca fiyatları caziptir. Bu markanın lastiklerinin web sitemizdeki seçeneklerini tanımaya davet ederiz.

Markanın tarihçesi BFGoodrich

BF Goodrich hikayesi  Ohio`nun  Akron  kasabasında 1870 yılında başladı,Dr Benjamin Franklin Goodrich iç savaş sırasında askeri bir cerrahtı,burada küçük bir labaratuarla birlikte Kuzey Amerika`nın ilk lastik fabrikasını kurdu.ilk on yılda fabrika ilk otomobil lastiğini üretti. 1888 yılında ölen kurucusu şerefine firma adını BF Goodrich Rubber olarak aldı. 1896 yılında Cleveland Winton Otomobil Şirketinin  talebi üzerine,fabrika az sayıda üretilmiş olan Winton marka araçlar için sipariş aldı.  BF Goodrich Detroit çevresinde motor sektörünün dinamik genişlemesine konsantre olarak zaman içinde yolculuğuna devam etti.Yeni gelişim içinde olan “Motown” BFG ürünleri için ana müşterisi oldu.1903 yılında Henry Ford premiere Model A için lastiklerini bu markadan seçti. BFGoodrich Atlantiği geçti BFGoodrich`in sahipleri kısa zamanda Avrupa ya açılmaya karar verdiler, 1910 yılında Paris yakılarındaki Colombes kasabasında ilk lastik üretim tesisini okyanusun diğer tarafında  kurmuş oldular.Firmanın gelişmesi artan satışlardan gelen gelirlerin artmasıyla yeni teknolojiye yatırım yapmalarına sebep oldu. Bunun sonucu olarak 1926 yılında polivinil klorür (PVC) patenti alındı.Dr Waldo Semon`un bu buluşu sadece motor endüstrisinde iyi olmadıklarını kanıtlamış oldu. BFGoodrich markası bir yıl sonra yeniden tarih kitaplarında kendi yolunu buldu ve BFG lastikleri ... Devam et >

Müşterilerimizin görüşleri:
  • Tymitunieten 4,5

    BFGoodrich G-Grip

    Bazı ek bilgiler :) geliştirmek başında. Ben Opel Omega 2,0 l Arka için sürücü ve bu lastiklerin arka kısmına monte edilmiştir. Ben deli gitmek ister, tek başına gidiyor tarzı benzeri sürüş: D Şehrin kullanım-çevre Yeri, özellikle yol. yüzey her türlü. Başında lastikler yani göbek yatak değiştirildi gibi mırıldanmaya 80 km / h üzerinde, oldukça yüksek. Bu dezavantaj 3000km hakkında sürüş sonra yerde kaybolur. Ben kışın aldım ve ben de kolu kaygan yüzeyinde olduğunu söylemek zorundayım. hiçbir lastik sürüş hızı :) :) için ilgisizliği kar veya buz için iyi olmayacağını vurgulamak. Lastikler, ıslak veya kuru yüzeylerde aynı tepki. Henüz bir kızak üzerinde başıma değil. Bazen gidiyordu rüzgara Daha fazla > karşı gidiyor gibi, biraz direnç.
  • Gregor, Gdańsk 4,2

    BFGoodrich Winter 2 T/A

    Mükemmel lastikler. Onları bir kış Przejeździłem ve ben çok memnunum. Özellikle tipik bir Polonyalı hava katkıda değiştirmek için zaman kar yağar ve gündüzleri erir çamur ve kar ve su birikintileri olduğunu. Geniş sırt oluklar iyi emer ve tüm dışarı dağıtmak. Aynı yol kenarında su birikintileri doğrudur - 50 km / s ile giderken araba ile geri tutmayın - 70 km / h ve şikayet etmedi. Kar, özellikle taze, sıkıştırılmış değil, bunun nasıl böyle ıslak zeminde iyi tutuş. duygusu verir (Her ne kadar bu bahar ;) geldi Ama kış lastikleri oldukça özellikle 100 km / h yüksek hızlarda patlama ve yaz için daha fazla yuvarlanma direnci hissediyorum zaman yaz değiştirmek için üzücü olduğu gibi D gibi çok: Daha fazla > Sen iyi yapmak karla kaplı otopark süpermarkette çok mest olabilir , sene boyutu 165, Goodyear GT3) var. Tabii ki, bu daha iyi çekiş yumuşak lastik ile ilişkilidir. Ben çok kış lastikleri BFGoodrich markasını winter2 öneririz. Fiyatı da uygun!
  • Piotrek 4,6

    BFGoodrich G-Grip

    Köşeler oldukça rahat bir mükemmel sabit taraf sayesinde rağmen lastikler sarılmak. Kuru ben onlar gerçekten büyük olsa daha istiyorsanız ek olarak, ıslak çok tam bir şey eksik değil! Ben çoğu sürücüleri bir sağanak karayolu üzerinde sağ şeride gidiyordum ve sakince 90-100 Ben 150 uçtu ve lastikler yüzmek eğilimi yoktur. Başka bir vesileyle ben bu görünürlük savaşmak zorunda yalnızca ne yüzen karayolunda rağmen, ben bilmiyordum şehirde bir cloudburst vardı bulut ya da benim tekerlekleri altında çeşmeden çok su için. Yani su gerçekten bir vahiy vardır. Benim 17-18tys etrafında onları giymek ve son zamanlarda tekrar karayolu üzerinde Lalo çünkü çok yeni olarak su dağıtmak ve ben yavaşlamak Daha fazla > zorunda kaldım ne.
  • jacenty 4,2

    BFGoodrich Winter G

    (Muhtemelen sadece sivri çünkü buz hariç) lastikler ürün GÜVENLİK bol bol kaynağı, tüm koşullarda bırakacak. Bugün ben dağlarda test. Islak sulu kar, taze derin kar - hatta inanılmaz dize, her derin kar bırakarak ve kolayca otomatik ryszyło kontrol etmek (yükseklik kar 40 cm) bir kum tepesini sürdü. Neden içinde sniego emin ve güvenli sürme ince bir tabaka (yani, yukarı yaklaşık 70 km / s hıza ani hareketler ve çark hassas taşıma olmayan hızlandırmak verdi ve arabayı takmayan fren) ile kaplı buzlu yüzey üzerinde. Yağmur suyu çok sessiz kayma olmadan lastik ve kuru rewelka yanal kayma, (kadar bu lastikler için 190 km / h ye kadar olabilir) yaydığı. Biraz mesafe giymek ne, daha sonra gözden Daha fazla > geçireceğiz. Fiyat için tavsiye ederim.
Kendinize lastik bulun BFGoodrich