Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

Bridgestone Lastik

Üreticinin değerlendirmesi
3,9
istinaden 3001 Yorum
Yüksekliği ayarla
Jant çapını ayarla

Bridgestone lastikleri, lastik kartelinden en büyük olanlardan biri tarafından üretilir. İmalatçısı, 1931 yılında Kurume şehrinde kurulmuş olan, bir Japon şirketidir. Bridgestone lastikleri, birkaç dönem boyunca Formula 1 yarış arabalarında kullanılmıştır. Ancak en iyi kaliteye sahip olan ürünler o kadar güven verilir. Bu markanın lastikleri, mevcut olan en modern teknolojiler kullanarak üretilir. Brigestone lastiklerine sahip olan araba kullanmak, değişik yol şartlarında güvenlik ve yüksek konfor sağlar. Bu markanın lastiklerinin web sitemizdeki seçeneklerini tanımaya davet ederiz.

Markanın tarihçesi Bridgestone

1930’lu yılların hemen başlarında Shojiro Ishibashi firma temellerini attığı zaman globalleşen lastik sektöründe bir süper güç haline geleceğini tahmin etmişti, ve isminin lastik sektöründe önemli bir yer alacağını biliyordu.  Bu tarihlerde Amerikan ve İngiliz firmalarının inanılmaz bir üne sahipti, Ishibashi oldukca kurnaz bir strateji uyguladı. İsmini harfi harfine İngilice’ye çevirtti ve çıkan ifade  “ stone bridge ” idi, bu kelimelerin yerlerini değiştirerek Bridgestone isminin doğuşunu sağladı. Ayakkabı,golf topu ve lastik Shojiro ilk önce lastik sektörüne yatırım yapmayı tercihetmedi, Kyushu adasında bulunan Kuruje adasında Kardeşi ile birlikte canlanan bir iş için koşuşturdu. “Tabi “ denilen geleneksel bir japon ayakkabı üretimine başladı, 1925 yılında Ishibashi kauçuk taban üretiminden dolayı hatırı sayılır bir servet elde etti.Bir kaç yıl sonra tekrar mükemmel bir iş sezgisi olduğunu kanıtladı ve 1930 yılında ilk lastik üretimini gerçekleştirdi. Bir yıl sonra Bridgestone Tire Co. Ltd. Kuruldu. Bu dönemde gelişmekte olan otomobil sektörü için ilk Japon lastik üreticisi oldu. Lastikler yeni kurulan Kuruma fabrikasında üretildi. Bununla birlikte artan talebi karşılamak için Ishibashi 1937 yılında Japonyanın başkenti olan Tokyo’ya firmanın merkezini taşıdı. Shojiro herzaman firmanın faaliyetini çeşitlendirmeye çalışıyordu, golf ... Devam et >

Müşterilerimizin görüşleri:
  • Łukasz307 4,7

    Bridgestone Potenza Adrenalin RE002

    Hayatımda bindi hangi lastiklerin Çoğu şirket Bridgestone ve Michelin geldi. Kış için ben Firestone Winterhawk 2 Evo var. Onlar harika. Ben yaz Brydzie seçti Ve bu yüzden. Oldukça dinamik bir motor olduğu için, lastik 215/45/17 düştü. Her yıl yaklaşık 25 bin yapmak. mil, biraz zayıf saygın bir şirket ile lastik satın alma yolu yok bu yüzden. Lastik parametreleri daha önce kendileri için konuşuyoruz. Sırt parlak görünüyor. Hiçbir köşe bir meydan okuma olduğunu olasılığını gelince. Alman yollarda non-stop rota 960 km bu lastikler ile şiir. Daha dikkatli ihtiyacınız olan Polonya yollar gelince. En hoş bir sürpriz bu sonbaharda yanma ben araba serisi aldım 205/55/16 ile karşılaştırıldığında. Daha fazla > Donuts fark da çok sessiz, neredeyse değil. Ben çok bu modeli tavsiye!
  • Karol 4,1

    Bridgestone ER300

    Birkaç sezondur bu lastikler kullanır. Birçok değerlendirme, ayrıca yaz lastikleri testleri bir değerlendirme çok iyi okuduktan sonra aldı. Artıları: sert lastik köşelerinde sıkıca, hem ıslak hem agresif bir sürüş tarzı ile hile yapmak hangi kuru. Çok dayanıklı, hiçbirşey onlarla olur. Eksileri: Sert lastik, 30.000km konusundaki parametre olarak iyi değil sonra ne yazık ki, her sarsıntıda, ortalama yuvarlanma direnci hissediyorum, ama yine de tavsiye vermek. Dodatowym olumsuz mali yönüdür, ama ne yazık ki fiyatı bugün çok yüksek. Sonuç: Eğer iyi bir sağlam lastikler ve agresif sürüş stili arıyorsanız eğer ekonomik sürücü eğer kalkan bu gibi bu lastikler, sizin için ve konforlu örneğin Daha fazla > olacağını daha iyi bir çözümdür: Michelin Energy Saver.
  • Marek 4,6

    Bridgestone Potenza Adrenalin RE002

    Çok iyi lastik tamamlayıcı hassas sistem kierwoniczy spor araba ve süspansiyon özellikleri, kuru üzerinde viraj / ıslak ben gazdan ayağını, onlar yolda arabayı tutmak istediğiniz fiyat olarak tüm eğlence çıkarmadan sürücü. Viraj, özellikle sadece çalışan bir avantaj olarak hissetti dyskmofortem sert tarafını değil - hoparlörleri onaylayın. 200km / h üzerinde Azami hız hareketsiz kalır. Onlar tam bu konuda süspansiyon KYB Ultra SR ile el ele gitmek eşitsizliği iyi seçerler ama delikler "kötü" hissediyorum, zor. Yüksek sesle uwag.Trochę olmadan fren. Onlar büyük bir boyuta 17 değişen telafi o kadar iyi "gerek yoktur, benim için, ben herkese tavsiye ederim -. Özellikle Daha fazla > isteyenler" yutmak "yüksek hızda geçerken döner.
  • Arturro 4,6

    Bridgestone ER300

    Merhaba, ben yaklaşık 15 bin km var ve şimdiye kadar ben çok memnunum bu lastikler üzerinde sürdü. Çoğu bana lastik i inhibe ıslak en etkili istedim .... Ben hayal kırıklığına değildi! Bana gelince, sansasyonel ıslak koşullarda excel. Hatta ıslak fren çalışın ve 80km / h freni max sıkılmış vermedi. Sonuç? Düzgün asfalt üzerinde şu anda bu kalmak arabamı ıslat. Bilindiği, ABS çalıştı ama çok kısa bir süre. Başka bir artı köşelerinde kurşun .... kuru, ıslak Çok Iyi için mükemmel. Şimdiye kadar çok az kullanılan görünüyor çünkü ben sadece, ben ayağa kaç kilometre bekliyorum. Benim için dezavantajı çamurda içinde araba tutuyor. Çeker, çünkü ileriye gitmekten yolda sıkıca direksiyonu tutmak Daha fazla > zorunda. Ama benim için sorun yok, ama büyük bir avantajı ıslak fren bu mükemmel. Ben sonraki 40 bin km tutabilir aynı olacağını biliyorum!
Kendinize lastik bulun Bridgestone