Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

Continental Lastik

Üreticinin değerlendirmesi
3,8
istinaden 5012 Yorum
Yüksekliği ayarla
Jant çapını ayarla

Uzun yılların tecrübesine sahip olan Continental lastikleri üretiminde mevcut olan en modern teknolojiler kullanır. Bu markanın lastikleri yıllardır Polonya piyasasında satılır ve sürücüler arasında çok popülerdir. Yüksek imalat kalitesinden ve mükemmel dayanıklılığından dolayı bir çok sürücünün tercihidir. Continental lastikleri, yolda oluşabilecek her şartlarda çok başarılıdır. Alman üreticinin lastiklerine sahip olan araba kullanmak güvenli ve konforludur. Kapsamlı kataloğumuzda, çeşitli araçlara uygun Continental lastikleri bulunmaktadır. Herkes, ihtiyacı olan lastikleri burada bulabilir.

Dört mevsim için Continental lastikler

Markanın tarihçesi Continental

8 Ekim 1871 yılında firmanın adı Continental-Caoutchouc und Gutta-Percha Compagnie olarak üretime başladı. Fabrikada araba lastiklerinin yanı sıra bisiklet lastikleri, ayakkabı ,su geçirmez kumaş üretimi yapıldı,kısa sure sonar ise top ve ayuncak üretimine başlandı. Ozamanlarda otomobillerin az oluşu diğer dallara önem vermelerine sebep olmuştu. Continental logosu   Bisikletlerden arabalara Continental tasarımcılarının lastik gelişimini hissettiklerini söylesek yanılmış olmayız,ancak o zamanlarda bisiklet için artan talebi hava basılabilen lastik üretmek için firma sahibini ikna etmişlerdi.1892 yılında şahlanan at firmanın sembolü oldu. Ve Almanyada Pnimatik lastik üretimine başlayan ilk firma oldular. Aynı zamanda Hannover’daki fabrikasında ilk otomobil lastiklerini ürettiler.  Bu arada henüz başlarda olan motor endüstrisi Almanyada gelişmekteydi. Alman kurucular hızlı bir şekilde Continental mühendislerine destek verdiler bu mühendisler patinajı önleyen bisiklet lastiği keşfetmişlerdi, 1904 yılında ilk kaymayan bisiklet lastiklerinden esinlenilerek araba lastiği üretildi, dört yıl sonra rakiplerine bir başka süpriz yaptılar – çıkarılabilir jant üreterek bir lastiği değiştirmek için harcanan zamandan ve emekten tasarruf sağlanmıştı. Yaşasın sentetik kauçuk Almanyanın önde gelen markası olma başarısı Continental patronlarının ... Devam et >

Müşterilerimizin görüşleri:
  • Mariusz 4,8

    Continental ContiWinterContact TS850

    Elbette hariç neredeyse kusursuz fantastik lastikler, oldukça yüksek bir fiyat. diğer kış lastikleri ile karşılaştırıldığında dezavantajı yiv arasında küçük bir basamak taşları olduğunu. Birisi döşeli yollar bir sürü söndüğünde oldukça can sıkıcı bir durum. Yaz kamczyki tekerlekleri değiştirirken dengeleme işleminden önce çıkarılması gerekir. diğer markalara göre çok zaman alıcı çalışır. Daha fazla >
  • zweimall 4,4

    Continental ContiWinterContact TS850

    Ben Firestone Winterhawk 1 satın almak istedi, ama artık üretmek, bu yüzden sırt simillar sahip lastikler arıyordu. Seçim Continental düştü. Ben bir sezon lastiklerch sürdü ve ben onlarla memnunum. Clincher sessiz ve ben karda sürmek için sessizce ve przyjemnie.Dobrze kuru Dunlopy.Na benim yaz daha Ağustos ayında daha iyi çalıştığını hissediyorum -. Kez ben gömülü garajda (15-20cm tıkızlaştırılmamış kar) erken ayrılmak için hiçbir sorun olmadı Gotta dikkatli olun przymarzajacym slush, bir küçük dar dolambaçlı, onların tutuşunu kaybeder, ama çünkü ben daha yüksek bir torka sahip dizel sürücü olduğunu sorgulayabiliriz. Islak Çok iyi. Buz kramponları sadece pomoc.Oznak aşınma yok olabildiğince Daha fazla > buz üzerinde. Sadece eksilerini fiyat - Ben depoda 420zl/szt için satın aldı ve önceki gün 379zł için jeszce vardı :/ ikinci dezavantajı yakıt tüketimi - Ben bu kış olmadığını bilmek ya da çelik jantlar üzerinde kış lastikleri var aslında yok, ama yanan arttı 1L/100km hakkında. Onlara büyük sürmek ek olarak, ben şehre öneririz. Ben karayolu üzerinde 190km / h bir dizin T ile börekler var ve herhangi bir titreşim, gürültü, sadece lüks :) onları 202km/hi bindi ettik
  • Sławek 4,9

    Continental ContiSportContact 5P

    Zaten ben gruptan prim lastikleri çeşitli faaliyet ve ben lastikleri ile bu kadar mutlu olmamıştım itiraf etmeliyim. Ben bağlılık sınırı çok agresif ve sık sık sürücü, ama Conti henüz asla bir kez kendi davranışları ile bana sürpriz olmadı. Çok hızlı olursa olsun hız ve hava koşullarına bu lastiklerin çok iyi özelliklerini göstermek, dönüşler üstesinden. Önemi olmadan değil, aynı zamanda düşük sırt aşınma olduğunu. Ben, yaklaşık 20 bin, bu yılın mart ayından beri bu lastikler sürdü. km ve gerçekten ben lastik gibi iyi bir devlet şaşırdım. Bu lastikler 12-15.000 sonra değiştirilmesi gerektiğini oldu. Burada hiçbir sırt oldu ve bölgesinin çünkü ben hala 30-40000 ile sür bence. sürüş ve aracın Daha fazla > gücü benim tarzı ile km.co çok tatmin edici bir sonucudur. Çok lastik ContiSportContact 5P öneririz.
  • Omega 3.0 3,8

    Continental ContiWinterContact TS830

    Ben 8-10-yaşındaki çünkü, Michelin eski vardı. Kauçuk zordu. Hatta biraz kar gidemedim. Ben Omega 3.0. Arka ışık ve arka sürücü - bu sefer demek ki o ve kayma. Bu şehir düz bir yolda dışarı gömülü olarak Kışın, biz bırakın 10 dakika için manevra gerekiyordu. Şimdi ikinci bir sezonu Conti var ve karda binmek gibi nihayet hissediyorum. Dediğim gibi ben arka tahrik var, çünkü ben yapamam gibi derin olabilir. Ama köşeler etrafında barış yolda tutar. Peki inhibe. Yüksek sesle değil. Bu araba için ucuz bir şey tavsiye edilir gibi. Belki onlar daha iyi, ama iki kat pahalıdır. Boyut 195x65/15 91V. Duyduğum tek dezavantajı birkaç kilometre sonra tekrar gözetlemek olmasıdır. Belki bu doğru. Lastik Daha fazla > esnek olan, muhtemelen neden olacak şekilde. Genellikle önerilir.
Kendinize lastik bulun Continental