Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

Michelin Lastik

Üreticinin değerlendirmesi
3,9
istinaden 4558 Yorum
Yüksekliği ayarla
Jant çapını ayarla

Markanın tarihçesi Michelin

Herkes onu bilir – insan şeklinde bir maskot, bir çocuğun yaptığı Lego adam gibi, sevimli hayalet Casper veya efsanevi Golem. Michelin Adam ayrıca bir diğer adı Bibendum,firmanın yükselişi ile beraber büyüyen tanıdık bir yüz. Michelin ile ilgili  sözlerimize başlarken  bu güne kadar en çok bilinen sembolü hakkında söz ettik, ismi Bibendum ( Latince anlamı “içmek”) popülerliğini korumak için uzun yıllar boyunca güvenli bir şekilde çalıştı, bugün dünyada en iyi tanınan ve en karakteristik reklam sembollerinden biridir. Bu karakter şarkılara biler konu olmuştur, mesela Fransız regi müziği yapan Tryo, 1970 yılında çizgi roman Asteriks İsviçrede ve hatta literatürde bilim kurgu romanı olan William Gibson’un Pattern Recognition, 2000 yılında Michelin Man tarihin en iyi logo ünvanını kazandı.Bu logo aslında kazara doğan bir fikirdi, firma kurucuları Andre ve Eduard Michelin lastiklerin dizilişinde baktıklarında insana benzer bir şekil olduğunu gördüler, daha sonra kağıt üzerinde kollarını ve karakteristik gülümsemesini ekleyerek logoyu oluşturdular. İlk poster çizimini 1898 yılında ressam Marius Rossillon tarafından çizildi. Bir ziyafet sofrasında ; lastik adama kırık cam ve diğer keskin nesne parçalarının içinde bulunduğu bir kupa ve bir tost ikram ediliyordu, ünlü şair Horatius sözü olan “Nunc est bibendum!“ (şimdi içme zamanı)  sözünü ... Devam et >

Müşterilerimizin görüşleri:
  • valdi 4,9

    Michelin ALPIN 5

    Hangi lastikleri seçeceğimi merak ediyordum. Continental alpinie alpin 5'i seçtiğim için bedenim yoktu (850). Kolumda ruhumla biraz yaptım çünkü ne testlerde ne de görüşlerimde bu konuda hiçbir şey duyamıyorum (bir ADAC hariç). Hala neden hala 4 tane olduğunu bilmiyorum. Çok fazla bilmiyorum ama bugün ilk birkaç yüz kilometre yaptım ve ..... istikrarlı ve oldukça sessiz (150 dereceye kadar hızlandırdım ve gürültüyü gerçekten asgari düzeyde ama en önemlisi: yanma: 400 km ve ortalama geldi. 4.9 / 100 nerede bir yaz lastiği ile aynı sürücü ile 5.2-5.4 var !! Birisine yardım ederse, çünkü fikir net değil, kişisel olarak bunu tavsiye ederim :) Tabii ki, kar ve ıslak izleri yazmam gerektiğinden Daha fazla > yazıyordu ama sadece kuruduktan sonra gittim.
  • Jurek 4,6

    Michelin CrossClimate

    Merhaba, Ne lastik birleştirilmiş böyle bir satın alma, ben değerlendirme çok okumak ve çok lastik bu tip çok ilginç değildi olduğu saptanmıştır, ama senin görüş ve değerlendirme söylemek zorundayım. Lastikler Ben yargıç yok bu yüzden başarısız henüz güneşli gün ve yağışlı kışlar 3000 km sürdü. Yüksek yüksek sıcaklıklar ve güneşli günler lastikler şimdiye kadar vardı yaz çeşitli firmalardan sapma yok, işe hızlandırır. Yağmur ve yağmur ve burada hoş bir sürpriz pozitif, lastikler çok iyi, arabanın büyük havuzlar kadar darbeleme yaptım kaçtı ve yön kaybetti ve bunun korkuyor alırken. Özetle bu lastikleri tavsiye ve herkes memnun olacak bir fiyat şikayet edemez ama bir şey ve güvenliği için Daha fazla > bir şey de sayar düşünüyorum.
  • Jacek 5,0

    Michelin CrossClimate

    Ben hemen piyasada görünümünü sonra çörek aldım. Çekiş test kırmak çok zor benim porzednich lastikleri ve ıslak ve kuru asfaltta karşılaştırıldığında, kuru ve ıslak yollarda vahye ikisi. Bana vida sürdü çünkü muhtemelen ilk kar bekliyor mevcut tüm kullanıcıların :) Geçenlerde bir tatsız durum vardı gibi, hava akşam o zaten terlik ertesi sabah pompalanır ve bir not olabilir sakince hiçbir heyecan olsun ya da şişirmek veya zaman oldukça hızlı bir şekilde görünmeye başladı vulkanizasyon, basınç 0,5 bar aralığında tutulur. Ben çünkü minnetle tutar yama sonra yüksek yük endeksi (V) olduğunu düşünüyorum. Otomatik ya da hafif Mazda 6 vagon Üretimi çünkü. Tüm memnun kullanıcıları selamlıyorum :) Daha fazla >
  • Paolo Malaguti 4,6

    Michelin ENERGY SAVER GRNX

    dağ yollarında güçlü lastik basıncı 3/4 ondalık puan daha yüksek tutmak için tavsiye ediyoruz. Yani buna göre konforunu etkilemeden en düzenli tüketimi ve terimler Kilometrici aynı uzun bir dayanıklılık, alacak. Islak yollarda viraj alırken bu düzenleme ile biraz daha dikkatli ödeme. Herhangi bir durumda ani frenleme iyi bir sızdırmazlık sağlamak ve su üzerinde planya olacak. Ben de% 2 oranında yakıt tüketiminde bir düşüş gördük. Km. 25.000 şu anda% 70, aşınma "işareti" önce% 75 eşit akım aşınma dağ yollarında yolları. Ben yardımcı Essevi umuyoruz. Benim profesyonel etkinlikler: kamu hizmeti taksi. Benim sürüş deneyimi: 2,575,000: Bugüne kadar 1979 My km toplam yolları beri. Daha fazla >
Kendinize lastik bulun Michelin