Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

Pirelli Lastik

Üreticinin değerlendirmesi
3,6
istinaden 4022 Yorum
Yüksekliği ayarla
Jant çapını ayarla

Pirelli şirketini kimseye tanıtmaya gerek yoktur. Uzun yıllardır, hem satılan lastiklerin sayısından, hem de ürünlerinin mükemmel kalitesinden dolayı, Pirelli dünyadaki lider lastik imalatçılarından biridir. İtalyan kartelinin başarıları etkileyicidir. Bu markanın son başarılarından biri, Formula 1 ralli arabalarına lastik sağlama sözleşmesidir. Pirelli lastikleri, çeşitli araçlara uygun olarak tasarlanır. Sayfamızdaki ürün seçeneğine bakıp, mükemmel kaliteye ve parametrelere sahip, aracınıza ideal olan lastiği kolayca bulabilirsiniz.

Markanın tarihçesi Pirelli

Yüz yıldan fazla süredir Pirelli hikayesi motor endüstrisinin tarihi ile paralel olarak yazılmıştır. İnsanlığın ampulü icadından bile önce lastik sanayi tarihinin en önemli firmalarından birinin doğuşu gerçekleşti. 24 Yaşındaki vizyoner düşünceler 1872 yılında genç mühendis Giovanni Battista Pirelli Milan’da Pirelli & C yi kurdu. Yaşı sadece 24’dü , Pirelli büyük bir sektörün ilerde geleceğini öngörmüştü,kauçuğun elastik bir malzeme üzerinde büyük ölçüde gereksinim duyulacağı idi. 1879 yılında fabrikasında ilk yalıtımlı telgraf kablosu üretti. 1890 yılında Milano modeli başladı. Bunu 11 yıllık bir hazırlık döneminden sonra yeni yüzyılın başlarında ilk otomobil lasstiklerini “Ercole “ üretildi. Pirelli bugüne dek İtalyada büyük popülerliğe sahip olan motor sporlarında promosyon yapan bir firma. Yarışlar için üretim 1907 yılında Pekin-Paris Rallisinde  zafer alarak ilk spor başarılarını elde ettiler. Pirelli lastikleri Ferrari ve Alfa Romeo araçlarında kullanılarak büyük başarılara imza attılar,bu araçları kullanan ünlü yarışçılar Tazio Nuvolari, Alberto Ascari ve Juan Manuel Fangio idi. Pirelli yurtdışında aynı dereceleri yakalayarak muhteşem bir kariyer yapmıştır. Babalarına işletmede yardımcı olan oğulları ile Avrupada ve ötesinde başka şubeler açmışlardır. İtalya dışındaki ilk fabrika Katalonya 1914 yılında inşa ... Devam et >

Müşterilerimizin görüşleri:
  • adam 4,8

    Pirelli P7 Cinturato

    Stilo Fiat'ta kullanılan lastikler. . Kuru, çok iyi ıslak üzerinde çok iyi. Kışın 100 km hizla seyahat ediyordum, yani yaz 70-80 km. sonuna kadar tamamen düz, direksiyon simidi üzerinde sıfır titresim. İyi frenlerle, iyi hakimiyet sağlar ve lastiklerin ısınmasını beklemize gerek kalmaz. . Genel olarak bunu şiddetle tavsiye ederim. Benim için bir dezavantajı var, yani 205/55 r16 boyutunda, koruyucu bir kenarı yok. Lastikler şu anda 4 mm sırt ve daha derin su birikintileri 100 km / s hızda akmaya neden oluyor, böylece ESP / ASR devreye giriyor. Bu benim ev arabam, ikincisi subaru. Üçüncü seviye bir spor sürücü ehliyetim var ve bu seviyeden bu lastikleri süper iyi olarak değerlendiriyorum. Daha fazla > Otomatik geometri tamamen fabrika veya ön -0.5 basınç üzerinde negatif 2.3 bara yükseldi. 115KM ve esp kaymalarına vb. Izin vermez. Ancak, sürücülerin becerileri, büyük otomobil banalları ve iyi süspansiyon tasarımları sayesinde hızlıca döner.
  • AR 4,8

    Pirelli P Zero Rosso

    Lastik sadece bir 4-tekerlekten çekiş vardı sanki çevresel Michelin gibi geliyor bana örneğin karşılaştırıldığında, yola sadık. Çekiş kırmak oldukça zor, araba saat gibi kolları ve yerinde tam anlamıyla engeller. Kez aşırı durumlarda kendi kavrama test fırsatı olmadı ve hayal kırıklığına değildi. Dezavantajı lastik direnci yüksek yakıt tüketimi ve (40.000 km yaklaşık 4-5 mm sonra) hızlı sırt aşınması çevirir yuvarlanan onların sertlik olduğunu. Ama bir şey için bir şey, benim önceliğim ben biraz fazladan ödemek mümkün olduğum için güvenliğidir. Genel olarak, ben şimdiye kadar yaşadığınız kullanılabilir lastik açısından iyi olduğunu söyleyebiliriz. Mülkiyet lastik onun kullanım-değeri Daha fazla > maliyetine atıfta maliyetler ile ilişkili küçük sakıncaya, sansasyonel düşer rağmen.
  • ARTI 4,4

    Pirelli CARVING EDGE

    Bana arkadaş "oponiarz" için tavsiye. At Omega bir 2.0i Otomatik. sürücü tył.Tylko ABS. Herhangi bir kayma olmadan bütün kış. Sansasyonel lastikler. "Mean" sırt kar, çamur sürüş yardımcı olur. köşeye gidiyor ama normal sürüş sırasında işaret gibi, bir yan araç ve bu araç güvenlik koymak zor. Hareketli, karla kaplı otopark, araba yolları, asfalt yollar ve çok iyi düzeyde az tutuculuk girin. Lastik biraz yüksek (kuru zeminde), ama umursamıyorum. kiş lastikleri fonksiyonel ve güvenli olması için. kuru, kiş lastikleri olarak kuru ve çok yumuşak lastikler hissediyorum ama BU kiş lastikleri IS yazdı. için Bence gaz kış bacak ve benim otomobil lastiği 1 sınıfında bir rockin Daha fazla > 'de. Ben sistemi olmayan tüm "tylnonapędowcom" tavsiye.
  • Maciek 4,4

    Pirelli P1 Cinturato Verde

    Ben nedeniyle Pirelli marka itibarına, daha pahalı lastikler aldım ve hayal kırıklığına değildi. Eski kiş lastikleri yıl ile tahrik araba satın aldıktan sonra. Sonra Nokian kış lastikleri satın ve sürüş konforu inanılmaz arttı. Eski ile karşılaştırıldığında daha sessiz ve daha iyi yolda araba tuttu. Ama Pirelli lastikleri daha iyi. Ben kış ve yaz karşılaştırmak gerektiğini biliyorum, ama yaz yine sıcaklıklar 0 ° C civarında idi ve kuru ve ıslak yollarda hem sürüş bozulmasını hissetmedim geç sonbaharda sürdü. Pirelli yaz lastikleri de çok sessizdir. şehir etrafında sürüş sırasında neredeyse onları duymadı ve arabalar çok beni geçtiğini. Daha hızlı Sürüş sırasında, daha onlar havanın gürültü Daha fazla > duydum. Kısaca: para, ben tavsiye ederim.
Kendinize lastik bulun Pirelli