Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

Toyo Lastik

Yüksekliği ayarla
Jant çapını ayarla

Markanın tarihçesi Toyo

Toyo şirketinin doğru adı Gomu Kogyo anlamı “lastik firması” olarak çevirsek yanlış olmaz . kabushiki Kaisha Japon hukukunda bir kamu  limited şirketi  ile eşdeğerdir. Toyo firmasının Japonya’nın lastik üreticileri arasında en genç olmasına rağmen dikkat edilesi bir firmadır.  İleride borsada Bridgestone ve Yokohama gibi eski ve iyi bilinen rakiplerinin önüne geçen ilk firma oldu. Toyo 1949 yılının Mayıs ayında Osaka’da ilk çıkışını yaptı ve altı yıl sonra da Tokyo’da Japonya’nın en büyük ve en tanınmış borsasına girişi  büyük başarı olarak nitelendirildi. Osaka’da 60 yıl Toyo marka hikayesi Hirano Kauçuk Üretim A.Ş.  olarak Aralık 1943 yılında oluşturulması ile başlar. Sadece bir yıl sonra Toyo Tire & Rubber Company e dönüştü. Şirketin kurucusu Toyo tarihinin en önemli isimlerinden biri olan Rikimatsu Tomihisa oldu, şirketin ilk kurulduğu yıllarda borsaya girme fikrinin ileride büyük başarılara sebep olacağını ozamanlardan kestirmişti. Firmanın merkezi Osakada idi ve bugün hala firmanın merkezi aynı yerde. İlk toyo fabrikası 1953 yılında İltami de kurulmuştur. İlk yıllarda sadece binek araç lastikleri ürettiler. Ancak yüksek satışlarını 1961 yılında araba lastiği pazarına girmek için daha iyi bir üretim tesisi inşaa ettiler. Ayrıca Osaka’da önemli bir konumda olan araştırma merkezi açtılar. Amerika ... Devam et >

Müşterilerimizin görüşleri:
  • om2mega 4,2

    Toyo Proxes T1-R

    Lastikler komutu ile satın alınan ve pişman etmedi. Ve bazen yüksek sesle, ama bu yüzey üzerinde bağımlı olduğunu bana görünüyor - Ben daha çok orta sürücü, artık minimal artmış (bilgisayarın bir göstergesi 4,9-5,2) yanma fark herkes udawadniac.Po varsayımı için bir şey var. Ama kendi hatam / bilinmeyen arazi ve yüksek hızda birlikte yeterli değildir konsantrasyon / bazı eksikliği bir kez, çok keskin bir dönüş yürüdü - ve korku bir anda neredeyse uyuşmuş ve kalan saç ucunda ben durdu - Ben bir hendekte kendimi gördüm itiraf, ama değil - Bow raylar olarak yendi. Ve şimdi düşünüyorum ve lastikler ben tekerlekler üzerinde ne var biliyor musun zaman ben hissediyorum daha iyi değil ucuz olduğu Daha fazla > gerçeğine rağmen, kendi aptallığını tekrar olmamasına rağmen. Ayrıca, onlar bakmak güzel vücudu Audi A3 oturan - ve bu.
  • Gryzzly 4,2

    Toyo PX4

    Ben 50kkm etrafında sürdü ve hayatının sona erdi çünkü ben bu inceleme yazıyorum, bu yüzden tüm operasyon hakkında söyleyebileceğim. Islak, kuru asfalt Tire sansasyonel "sopa" kötü değil, ama hissedilir ölçüde kötü. Kar buz - genellikle kışın kullanılmaz. Çalışma sırasında, sorunları ve yaşamın sonunda oldukça sportif bir sürüş modu (200beygir araç) tercih - hızlanma ve viraj alırken daha az 1 mm bir göstergesi yürümek, lastiğin hemen hemen yapışma nitelikleri kaybeder - dikkatli olmak zorunda, yeni değerlere göre belirgin düşme ve can çünkü hoş olmayan bir sürpriz olabilir. Genel olarak, tavsiye lastiği (daha önce ben aynı boyutta aynı Pirelli PZero Rosso araç kullanarak ve o Daha fazla > TOYO ile ilgili bir yanlış anlama oldu) Sonraki seçim: Aynı lastik!
  • DBX 3,9

    Toyo Proxes T1-R

    Daha uzun 11 yıl boyunca bu lastikleri kullanan, ben başarısız asla, bu yüzden su özellikle aşk değil, ama makul bir hızda ıslak yollar güvenlik duygusu vermek bile. Radically kuru olduğunda davayı değiştirir, çok iyi tabii ki rekabet daha yüksek yuvarlanma direnci için ödenmesi gereken kuru koşullarda tutmak (kolay değil çekiş kırmaya - Ben yapamazsın demiyorum) yani hızlı sırt aşınma. Ve yine son sette ben 70 bin yaptım. mil. Onlar oldukça gürültülü ve araç değilse özellikle örnek gürültü nemlendirilmiş. Gürültü rahatsız edici olabilir Eski araçlar. Tabii ki, her şey hayat gibi bir uzlaşmadır. Ancak, ben onlara tavsiye, ama sözde artık imal bunca yıl sonra piyasada son öğelerdir. Daha fazla >
  • Paweł Drygas 4,0

    Toyo Proxes CF2

    Lastikler birkaç sonbahar ay kullandı. Yani kuru kaldırım üzerinde çok iyi tutuş belirtir budur. Ben agresif koşmak değil ve otomatik użytuję çoğunlukla sürekli sürüş sonra iş gibi bir kaç yüz kilometre do not speak beri. O şehre gelince, onlar için çok vardır. O ışıklar yavaşça kavrama hızlı başlangıç ​​çalışırken kayıp zaman hava deneyimli anları ıslak gelince. lastikler bana uygun olur ki, oldukça zor. Gürültü gelince kesinlikle özellikle de sessiz değil rekabet daha yüksek sesle onlara dedi, ama olamaz. Kilometre bu binlerce sonra lastik için herhangi bir değer düşüklüğü bulamadı. Bir tat ele değil ile nasıl göründüğünü Bakın, ben bunu seviyorum. Daha fazla >