Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

Toyo Lastik

Genişlik Seçin
Yüksekliği ayarla
Jant çapını ayarla
Şu anda, depolarımızda Toyo lastikleri bulunmamaktadır, ancak 100'ün üzerinde farklı lastik üreticisinden ürünler sunabiliriz.

Markanın tarihçesi Toyo

Toyo şirketinin doğru adı Gomu Kogyo anlamı “lastik firması” olarak çevirsek yanlış olmaz . kabushiki Kaisha Japon hukukunda bir kamu  limited şirketi  ile eşdeğerdir. Toyo firmasının Japonya’nın lastik üreticileri arasında en genç olmasına rağmen dikkat edilesi bir firmadır.  İleride borsada Bridgestone ve Yokohama gibi eski ve iyi bilinen rakiplerinin önüne geçen ilk firma oldu. Toyo 1949 yılının Mayıs ayında Osaka’da ilk çıkışını yaptı ve altı yıl sonra da Tokyo’da Japonya’nın en büyük ve en tanınmış borsasına girişi  büyük başarı olarak nitelendirildi. Osaka’da 60 yıl Toyo marka hikayesi Hirano Kauçuk Üretim A.Ş.  olarak Aralık 1943 yılında oluşturulması ile başlar. Sadece bir yıl sonra Toyo Tire & Rubber Company e dönüştü. Şirketin kurucusu Toyo tarihinin en önemli isimlerinden biri olan Rikimatsu Tomihisa oldu, şirketin ilk kurulduğu yıllarda borsaya girme fikrinin ileride büyük başarılara sebep olacağını ozamanlardan kestirmişti. Firmanın merkezi Osakada idi ve bugün hala firmanın merkezi aynı yerde. İlk toyo fabrikası 1953 yılında İltami de kurulmuştur. İlk yıllarda sadece binek araç lastikleri ürettiler. Ancak yüksek satışlarını 1961 yılında araba lastiği pazarına girmek için daha iyi bir üretim tesisi inşaa ettiler. Ayrıca Osaka’da önemli bir konumda olan araştırma merkezi açtılar. Amerika ... Devam et >

Müşterilerimizin görüşleri:
  • Gryzzly 4,2 111150

    Toyo PX4

    Ben 50kkm etrafında sürdü ve hayatının sona erdi çünkü ben bu inceleme yazıyorum, bu yüzden tüm operasyon hakkında söyleyebileceğim. Islak, kuru asfalt Tire sansasyonel "sopa" kötü değil, ama hissedilir ölçüde kötü. Kar buz - genellikle kışın kullanılmaz. Çalışma sırasında, sorunları ve yaşamın sonunda oldukça sportif bir sürüş modu (200beygir araç) tercih - hızlanma ve viraj alırken daha az 1 mm bir göstergesi yürümek, lastiğin hemen hemen yapışma nitelikleri kaybeder - dikkatli olmak zorunda, yeni değerlere göre belirgin düşme ve can çünkü hoş olmayan bir sürpriz olabilir. Genel olarak, tavsiye lastiği (daha önce ben aynı boyutta aynı Pirelli PZero Rosso araç kullanarak ve o Daha fazla > TOYO ile ilgili bir yanlış anlama oldu) Sonraki seçim: Aynı lastik!
  • PHowiec 4,2 111150

    Toyo 330

    Iyi Lastikler sınıfta. Neredeyse bir spor gibi davranıyorsun. Ben Japon lastik size tüm avantajlarını kombine nasıl merak ediyorum. Bayi ve kurye olarak bizim yollar etrafında sürüş bir sürü yapmak isteyenler için - her koşulda harika. su ile dolu bizim çamurda ilgili slaytlar içine girmemektedir. PH selamlıyorum Daha fazla >
  • Bucek 4,5 111150

    Toyo 350

    Büyük indirimler - özellikle lastikleri yaz sonbahar satın öneririz. Belki benim görüşüm çok profesyonel olmayacak, ama ben de bir kullanıcı deneyimi sayılır. Bir aydan onlara eşi Yariską whizzes ve birkaç yıl kayboldu sanki hissediyor bulundu - bir nezaket bunu inkar. Olursa olsun o hisseder gibi yıllar ne kadar önemli olduğunu. Ve Toyo sayesinde. Daha fazla >
  • Pituś 4,6 111150

    Toyo Proxes CF-1

    lastikler boyutu 185/60/14 2010 yılında satın aldı. İlk izlenim vahşi zordu zaman sınır arayan sadece şok. Kuru asfalt yapıştırılmış ve ıslak zeminde fren ABS var düşünülmektedir tutar. süper tavsiye lastikler. Atımın, keskin bir ivme viraj ve dohamowywanie sert fren sürpriz beni, sert benim için çok gerçekten tavsiye söyledi. Beni endişelendiren tek şey, altı yıl içinde fiyat yükseldi olmasıdır. Ben amatör mitingler "kanıtlanmış" ve "normal" (hehe) sürüş tavsiye ederim. Daha fazla >