Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

NEDEN OPONEO?
  1. SSL Güvenli Ödeme
  2. 2 ve üstü ücretsiz kargo
  3. Yeni ve orjinal ürünler
  4. 2 000 000'dan fazla müşteri
  5. Avrupa Satış Ağı

BFGoodrich G-Grip

Üretici:
BFGoodrich
Araç tipi:
Kişisel Araçlar
Sezon:
Yazlık
4,2
Değerlendirme: 111120 199 yorum
TÜKENDİ

Malesef bu ürün
stoklarımızda tükenmiştir.

Benzer lastik önerileri için uzmanlarımızı arayabilirsiniz.

Tel.: 0212 705 53 15
(Müşteri hizmetleri servis konuşma tarifesi operatörünüz belirlediği ücrete tabidir.)

BFGoodrich G-Grip yorumlar

Genel değerlendirme: 4,2 Genel değerlendirme: Genel değerlendirme bireysel performans ağırlıklı ortalama değil aritmetik ortalamasıdır. Toplam değerlendirmede bazı lastiklerde küçük etkilenmeler olmuştur. 199 yorumlar

iyi
  • Kullanım maliyetleri: Lastiklerin araç işletme maliyetine etkisi 111110 4,1
  • Konfor: Lastiklerin sürüş konforuna etkisi 11110 4,0
  • Yol nitelikleri: Lastiklerin sürüş kolaylığına etkisi 111130 4,3

199 Müşterimizin değerlendirmesi

  • 5 47 Kişi
  • 4 135 Kişi
  • 3 16 Kişi
  • 2 1 Kişi
  • 1 0 Kişi

95% Kullanıcıların tavsiye ettiği lastik

95%

Lastikler hakkındaki bilgiler 3901 gündür. toplanmaktadır. Şu ana kadar toplanan 199 yorum.
Müşterilerimiz tarafından yapılan toplam yol mesafesi 1659000 km.

En iyi notu alan özelliği: Kuru zemin yol tutuşu.

Bu lasitik aktif kullanıcılar tarafından değerlendirildi Çoğunlukla şehirde.

Bu lastik aynı sürüş tarzına sahip kullanıcılar tarafından değerlendirildi Sakin kullanım.

Yeni yorumlar:

Sayfa başına yorumlar:

  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Marcin/Dolny Śląsk
    Değerlendirme: 4,1 111110

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 0 kişi

    Merhaba. Sam, bu lastiklerin yorumlarınızı okuduktan sonra tırnak karşılaştırarak çok zaman geçirdim ve aldım önce. Ben ders :-) (Citroen Berlingo II) ve binek otomobil gibi yüksek araba ile seyahat ve lastik araba süzülüyor o kadar iyi olmalı. Benim seçim başında boyutunda Nokia hattı 205/65 R15 (yaz başlangıçta üretici için beklenen boyut) üzerine düştü. Hemen yerleştirdikten sonra ben gidiyordum rahatsızlık hissettim! Yol boyunca Oto myszkowało, sol üst ve sağ ve, örneğin, ellerinde direksiyon düzenlenen ve ben düz gitmek zorunda biliyorum! İki lastik üretim kusurları var olduğu ortaya çıktı. Onları reklamı ve (OPONEO) iki iyi ve iki değil bulundu. Arızalı lastikler için bir geri ödeme var, ve benim için iyi (pul her iki yönde OPONEO örtülü) geri gönderdi. İki lastik satmaya karar (benim güven gergin çünkü, bu tür hikayeleri ve her birimiz muhtemelen yok hatta zaman) ve yorumlarla üzerinden tekrar yeni komplet..znowu tarama satın almak ve nihayet BFGoodrich G-Kavrama almaya karar verdim 195/65 R15 95 T XL. Arabam bu boyut kış için tavsiye edilen, ama ne olursa olsun bu lastikleri ;-) Ve bir hit kanıtlanmıştır! Ben Nisan ayında aldım. Şimdi biz Ekim başında ve bazı 10.000 kilometre sürdü. Kasabada yaşayan, bir günlük gidip sonra eve geri, daha sonra, şehir çalışmak. Bir gün çok doğru uzun yolları gibi 500 kilometre. Saat gibi önde gelen arabayı varsayarak sonra! (Berlingo direksiyon mekanizmasının hassasiyeti bilmiyorum olmamasına rağmen ne mükemmel) kuru koşullarda parlak gerçekleştirdi. Islak ben bir yerde ben tamamen emin değilim içtenlikle yazacağım, ama (sadece 120 üzerinden) sadece çok hızlı. Lastik aşınması: Arka aksta 10 bin (detay tedbir yoktu) Tüm tüketimi görülemez. Biraz daha iletme, ama benim göz benim kilometre üç mevsim emin olacaktır için. Yanma ... Büyüme kesinlikle değildi! Komfort..to şikayet indywidualnie..ja her bağlıdır. Ben bir aile sürücü ve ben lastiklerin şey öyle değil aslında hakkında sanmıyorum rahat hissediyorum! Yani o kadar! Saygılar.
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Pawel 34
    Değerlendirme: 4,8 111180

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 0 kişi

    Lastikler hakkında 11000 km sürdü. Daha önce ben bu yüzden bir referans noktası var Michelin ve Dunlop vardı. sözü edilen iki temel duyulmuyor vardı, ve çok hızlı bir şekilde tüketmek. BF Goodrich Lastik yüzeye bağlı, 70-90 km / saat hakkında benim arabada, hızları aralığında duydum, ama bir trajedi var. Bu hızın üzerinde otomobil lastikleri gürültü temelde duyulamaz hale getirir. Ne Emin isimli söyleyebiliriz - lastikler, ıslak büyük olmasıdır. Zaman su dolu Dunlopach bazen farklı iken dökülen yağmur, hatta çekiş kontrol anahtarları bile, bir rut havaya uçurmak değil. O yuvarlanma direnci gelince - yakıt tüketimi, aslında daha yüksek bir direnç BFGoodrich vardır. 7.5 litre (50/50 karışık sürüş rotası - Ama (205/60/16 lastikler) oldukça ağır benim arabada, yüksek tüketim pahasına şey, mükemmel yapışma, bir şey, ortalama yakıt tüketimi 6,5-7,3 yükselmiştir / şehir şehir sık ​​sık baskınlığı). Ben lastikler bu fiyat aralığında ikinci kez seçim olsaydı ben almak, BFGoodrich yine olmaz. Benim öncelikli ve düşük lastik aşınması oldu - Süper çekiş / drenaj. Tavsiye
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: AD.
    Değerlendirme: 5,0 11111

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 0 kişi

    Lastikler satın diğer kullanıcıların yorumlarını inceledikten sonra, üreticinin web sitesinde etiket açıklama profesyonel testler (internette yayınlanan) farklı lastikler üzerinde gerçekleştirdi. Seçim bilinçli oldu. Kesinlikle lastikler hem kuru ve ıslak zeminlerde çok iyi davranırlar: Bir güvenen başlangıç ​​ve frenleme. Görünüm 12. 000 km sonra tamamen öznel bir şey, dayanıklılık - bu onu tatmin edici olduğu görülüyor. Bu lastiklerin en büyük avantajı direnci ve gürültü haddeleme. Gözle benim önceki lastiklere göre daha düşük ve farklı üreticilerin lastikler üzerinde tahrik - ucuz lastiklere karar vermedik yaklaşık 13% düştü ve bana (Çince dahil) farklı markaların lastikleri üzerinde yürütülen farklı yüzeylerde testler frenleme ikna lastiklerin yakılmasının değiştirdikten sonra. Hayat zemin ile (araba) temas ve hatta en aşırı durumlarda sürücü olamaz daha iyi lastikler harcanan bu birkaç zł, çok daha fazla değer.
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Tymitunieten
    Değerlendirme: 4,5 111150

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    1 kişi 0 kişi

    Bazı ek bilgiler :) geliştirmek başında. Ben Opel Omega 2,0 l Arka için sürücü ve bu lastiklerin arka kısmına monte edilmiştir. Ben deli gitmek ister, tek başına gidiyor tarzı benzeri sürüş: D Şehrin kullanım-çevre Yeri, özellikle yol. yüzey her türlü. Başında lastikler yani göbek yatak değiştirildi gibi mırıldanmaya 80 km / h üzerinde, oldukça yüksek. Bu dezavantaj 3000km hakkında sürüş sonra yerde kaybolur. Ben kışın aldım ve ben de kolu kaygan yüzeyinde olduğunu söylemek zorundayım. hiçbir lastik sürüş hızı :) :) için ilgisizliği kar veya buz için iyi olmayacağını vurgulamak. Lastikler, ıslak veya kuru yüzeylerde aynı tepki. Henüz bir kızak üzerinde başıma değil. Bazen gidiyordu rüzgara karşı gidiyor gibi, biraz direnç.
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Piotrek
    Değerlendirme: 4,6 111160

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 0 kişi

    Köşeler oldukça rahat bir mükemmel sabit taraf sayesinde rağmen lastikler sarılmak. Kuru ben onlar gerçekten büyük olsa daha istiyorsanız ek olarak, ıslak çok tam bir şey eksik değil! Ben çoğu sürücüleri bir sağanak karayolu üzerinde sağ şeride gidiyordum ve sakince 90-100 Ben 150 uçtu ve lastikler yüzmek eğilimi yoktur. Başka bir vesileyle ben bu görünürlük savaşmak zorunda yalnızca ne yüzen karayolunda rağmen, ben bilmiyordum şehirde bir cloudburst vardı bulut ya da benim tekerlekleri altında çeşmeden çok su için. Yani su gerçekten bir vahiy vardır. Benim 17-18tys etrafında onları giymek ve son zamanlarda tekrar karayolu üzerinde Lalo çünkü çok yeni olarak su dağıtmak ve ben yavaşlamak zorunda kaldım ne.

Sayfa başına yorumlar:

BFGoodrich G-Grip lastik özellikleri

BFGoodrich G-Grip binek araçlar için tasarlanmış olan orta sınıf bir lastiktir. Islak yollarda mükemmel derecede güvenlik sağlar. Su yastıklarında: • Genişletilmiş çevresel olukları ve yönlendirilmiş sırt deseni suyu iyi dağıtarak aquaplaning riskini azaltır. • BFGoodrich G-Grip’ in “vortex” sırt deseni normal ıslak yollarda suyu hızlıca dağıtıp yüksek fren ve direksiyon kontrolü sağlar. BFGoodrich G-Grip kuru yollarda da yüksek sürüş keyfi sağlar. Düz ve yokuş yollarda: • Gelişmiş omuz blokları ve merkezi dişleri araç kontrolünü artırır. • Lastiğin kenar kesikleri fren kaabiliyetini artırır ve her bir sırt bloğu kuru zeminde yüksek stabilite sağlar. BFGoodrich 1870 yılında kauçuk fabrikası olarak kurulmuş, Michelin’ e ait bir firmadır. Firma kuruluşundan beri yeniliklere öncülük etmiştir. Le Mans Avrupa Rally Turnuvası dahil birkaç turnuvada başarılar yakalamıştır. BFGoodrich geniş yelpazede binek araba lastikleri sunmasının yanı sıra uzay mekikleri için de üretimleri olmuştur.

BFGoodrich G-Grip test

2018 Auto Bild test ebatında: 195/65 R15 değerlendirme: memnun edici
ACE/GTÜ test ebatında: 195/65 R15 değerlendirme: tavsiye edilen