Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

NEDEN OPONEO?
  1. SSL Güvenli Ödeme
  2. 2 ve üstü ücretsiz kargo
  3. Yeni ve orjinal ürünler
  4. 2 000 000'dan fazla müşteri
  5. Avrupa Satış Ağı

Continental ContiEcoContact 5

Lastik ebatı seç:

Üretici:
Continental
Sezon:
Yazlık
4,4
Değerlendirme: İyi 111140 125 yorum

Continental ContiEcoContact 5

Orta ve kompakt sınıf araçlar için geliştirildi. Optimize edilmiş yuvarlanma direncine bağlı olarak daha az yakıt tüketimi. Islak zeminde yüksek frenleme güvenliği ve kısa fren mesafesi. Islak ve kuru zeminde en iyi yol tutuşu. Şehir araçlarına ve kompakt araçlara yönelik yaz lastiği Continental ContiEcoContact 5 enerji tasarrufunu ve ıslak zemin üzerinde güvenliği bir araya getirir. İçeriğindeki yeni bir bileşen ve artık daha kare deseni ile Continental ContiEcoContact 5, ContiEcoContact 3'e oranla hem yuvarlanma direncini %20 düşürmeyi başarır hem de kilometre ömrünü %12 uzatmasını sağlamaktadır. Üzerinde bulunan ince lameller yola tutunmayı arttırarak ıslak zeminde düşük frenleme özellği ile karşımıza çıkmaktadır. Islak ve kuru zeminde kısa fren mesafesini düşük devir direnciyle birleştirmek geçmişte her zaman oldukça sorunlu adledilmiştir. Avrupa’nın önde gelen lastik üreticisi Continental bu problemi kolayca çözen yeni bir ürünü sunuyor: yeni ContiEcoContact 5. Ancak bunun için, lastik üreticileri bir lastiği oluşturan tüm öğeler için (kaplama, bileşik, lastik konturü ve sırt deseni) üstün başarıyı yakalamak adına yeni bir temel oluşturmak zorundalardı.

Devir direncini düşürmek için gerçekleştirilen tüm süreçlerde hedefler lastiğin güvenlik karakteristikleri ile çatışıyordu. Bu da devir direnci ile yol tutuş arasındaki çatışmanın tasarım ile çözülebileceğini, lastik bileşiğinin ıslak zeminde kısa fren mesafesi ve düşük devir direnci sorununu ortadan kaldırabileceğini, lastik konturünü değiştirmenin uzun yol ömrü sunacağını, son olarak sırt deseninin ıslak zeminde fren özelliklerini etkileyeceğini gösteriyor. Potansiyel geliştirmelerin toplamı yeni lastiğin hem daha iyi bir ortalama performansa sahip olmasını hem de daha dengeli sürüş karakteristikleri sunmasını sağlıyor. Continental mühendisleri bu sebeple kompakt otomobiller ve geniş modeller için üretilen yeni lastiğin yüksek gereksinimlerini karşılamak adına bu alanların her üçüne de yoğunlaştılar.

Continental dünyanın en büyük lastik üreticilerinden biridir. Şirket üretiminde en kaliteli işçilik, maksimum performans ve konfor gibi Premium lastik sınıfında uzmanlaşmıştır. Barum, Uniroyal, Viking, General Lastik gibi alt markalarıda bulunmaktadır. Şirket 1871 yılından bu zamana üretim hayatına devam etmektedir. 1871 yılında kurulduğundan bu yana Continental tek bir amaç uğrunda çalışıyor: Sürüş konforu ve keyiften ödün vermeden yollara emniyet getirmek. Dünyadaki ilk sırt desenli lastikten vizyoner eContact ve otomotiv güvenliğine ilişkin inovasyonlarımıza kadar 140 yılı aşkın bir süredir hareket kabiliyeti, nakliyat ve imalat konularındaki uzmanlığımızı geliştiriyoruz. Siz bunu okurken 53 ülkede 200.000 kalifiye personel bu amacı gerçekleştirmek için çalışıyor.

Kullanıcı yorumları

Genel değerlendirme: 4,4 Genel değerlendirme: Genel değerlendirme bireysel performans ağırlıklı ortalama değil aritmetik ortalamasıdır. Toplam değerlendirmede bazı lastiklerde küçük etkilenmeler olmuştur. 125 yorumlar

iyi
  • Kullanım maliyetleri: Lastiklerin araç işletme maliyetine etkisi 111130 4,3
  • Konfor: Lastiklerin sürüş konforuna etkisi 111130 4,3
  • Yol nitelikleri: Lastiklerin sürüş kolaylığına etkisi 111140 4,4

125 Müşterimizin değerlendirmesi

  • 5 56 Kişi
  • 4 65 Kişi
  • 3 2 Kişi
  • 2 2 Kişi
  • 1 0 Kişi

96% Kullanıcıların tavsiye ettiği lastik

96%

Lastikler hakkındaki bilgiler 2592 gündür. toplanmaktadır. Şu ana kadar toplanan 125 yorum.
Müşterilerimiz tarafından yapılan toplam yol mesafesi 992000 km.

En iyi notu alan özelliği: Kuru zemin yol tutuşu.

Bu lasitik aktif kullanıcılar tarafından değerlendirildi Yoğun şehir içi kullanımı.

Bu lastik aynı sürüş tarzına sahip kullanıcılar tarafından değerlendirildi Sakin kullanım.

Yeni yorumlar:

Sayfa başına yorumlar:

  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Ted Zgred
    Değerlendirme: 2,4 114000

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 6 kişi

    Kuru ok. Islak kötü. Keskin frenleme ve hızlanma yağmurda, çünkü yüzeylerde bizim umutsuz kavrama uślizgami lastikler sonları biter veya nemli üzerinde, bir emekli gibi götürmek zorunda. Islak ve nemli asfalt araba viraj içinde (önden o understeer bilmiyorum olanlar için tükeniyor), ilk işaretleri marjı çekiş kontrolü yapmak zorunda, çok küçük kayma kayma ve konu bu değil understeering değildir. Dişeti hiçbir seçenek yoktu çünkü yeni VW Passat B8 ile bu ürünün ekolojik hayal aldım. Biraz kalıcı lastikler müthiş oldukça yüksek basınçlı merkezi VW tarafından önerilen zaman. Yarım yıl kadar 40 bin ders tahammül edemez 24000 koşu tahmin sonra. Bir önceki araba Sport3 contı ve köşelerde bir sürü daha iyi kavrama ve daha az sinir ekspoatacja oldu. Başka satın alma - kesinlikle lastiğin modeli. Tek artı sessiz olduğunu, ancak ıslak lastikler sessiz ne eğlenceli hum karayolu keskin bir çıkış uçmak? Ekowydziw artık dikkatimi dönün. Eğer bir seçim varsa, başka bir şey satın alın. Ben uyuşturucu "geyik" bulursanız contiecocontac 5 önümüzdeki yaz artık onları giymek değildir.
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: adam
    Değerlendirme: 5,0 11111

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 3 kişi

    Ben kesinlikle tavsiye ederim. Daha önce Michelin Energy Saver kullanılan ve hemen hemen hiçbir sesli, Continentale çok daha sessiz olduğunu fark ettim. daha aynı rotada hareket ve aynı viraj gidiyor, bir hub ağaçlar gibi yol tutar çok daha rahat ve daha güvenli lastikler kıta hissediyorum. yüksek hızda virajları aşarak her an pist dışına düştüğü duyguları neden olmaz. 130 km / - Birkaç hafta önce değişti ve genelde ben 90km / h sınırları içinde, çok barışçıl hareket ... bu pil görünümünü değerlendirmek gibi çünkü lastiğin görünümünü karar vermeyin delik ve darbelere sakınmak için çalışın, çünkü zor şok eşitsizliklerin bastırılması konusunda bana ifade çoğunlukla aktif seyir kontrolü ile, ve sabit bir hızda olarak h. Ben (Bakü Bakü boşaltmak tam itibaren) gerçek yanma ölçmek için hiçbir fırsatı vardı ama güzergah üzerinde yanan sonuçlarına bakarak yaklaşık 0.5 litre daha az - Michelin göre 0,8 l. Ben bu lastikler benim sürüş tarzı için ideal ve ben çok mutluyum inanıyorum.
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Lesław z Gdańska
    Değerlendirme: 4,5 111150

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    1 kişi 4 kişi

    Lastikler 5 kentte sürme fazla% 90'ını oluşturmaktadır neredeyse 15000 km sürdü ContiEcoContact. Bu lastik, son derece düşük olması nedeniyle sürtünme ve uysallık tavsiye edilir. Kuşkusuz hafif ama hep bir şeyler - Bu kar Bakü'de görülebilir gibi geliyor bana! Yüksek sıcaklıklarda, asfalt, frenleme veya viraj, ancak lastik derhal avantajları kurtarır zaman kayma hafif bir eğilimi gözlemleyebilirsiniz. Islak lastiğin sürüş yaparken su kuyusu akıtır ve istikrar duygusu verir. Michelin kami biraz kötü düşmek karşılaştırıldığında ben zeminlerde sürüş için 5 puan verdi. Karayolu üzerinde sürerken (. Yaklaşık 160 km / s), kuru yollarda sessiz ve çok iyi yol sopa - bir güvenlik duygusu verir. Ben tekrar seçmek zorunda olsaydım, o çekinmeden seçilecektir.
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: marko
    Değerlendirme: 2,2 112000

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 4 kişi

    Ben ilk bir ıslak arabasını çok iyi kontrol ve yüksek sürüş konforu sağlıyor ve çukurlu yollarda iyi performans, hangi düşük yuvarlanma direncine sahip lastik test. Ayrıca yuvarlanma direnci normal lastik göre belirgin ölçüde küçük olduğu birkaç biri (her durumda ve yanma tarzı ve lastikler daha trafik sıkışıklığını sürüş ile ilgili daha fazla bağlıdır ...). Görünüş sansasyonel değil, ama onlara sürüş harika. Ayrıca, sadece düşün - Ucuz pseudolastikler Ch yapılan ... bazen agresif sırt deseni ile, ama eski, yıpranmış markalı lastikler daha az güvenlik sağlar ...
  • Çeviri Bu çeviri başka bir dilden geliyor ve profesyonel bir çevirmen doğrulaması bekleniyor.

    Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Michał
    Değerlendirme: 4,2 111120

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    1 kişi 1 kişi

    Lastikler Continental ContiEcoContact 5 Ben yaklaşık 20 bin sürüş sonra onaylamak, beni çok iyi bindi. mil. Her durumda ben lastik istikrarlı ve öngörülebilir kalmıştır yolu ile uğraşmak zorunda kaldı. Yaklaşık 15-20 bin sonra. ön lastiğin km lastik aşınma 2 mm, hiçbir referans noktası ya da çok ya da biraz çünkü ilk benim yaz lastikleri satın çünkü arkada 1 mm, sen yargıç yok oldu. Genel olarak, ben mümkün olduğunca bu giymek istedim ve ben iyi bir sonuç olduğunu düşünüyorum. Islak iyi davranırlar. Ben güvenle bu lastikleri tavsiye düşünüyorum.

Sayfa başına yorumlar:

Mevcut lastik ebatları Continental ContiEcoContact 5

Lastik ebatı seç

Sayfa başına sonuç sayısı:

Tür:

Lastik adı: Ebat: İndeksler: Fiyat: Adet:
Continental ContiEcoContact 5 195/65 R15 95 H XL 195/65 R15 95 H 270 TL Satın Al

Sayfa başına sonuç sayısı:

Sertifika

Continental lastiklerinin yetkili bayisiyiz.

Lastik testleri

2014 ADAC test ebatında: 175/65 R14 1. yer değerlendirme: tavsiye edilen
ADAC test ebatında: 165/70 R14 1. yer değerlendirme: tavsiye edilen