Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

NEDEN OPONEO?
  1. SSL Güvenli Ödeme
  2. 2 ve üstü ücretsiz kargo
  3. Yeni ve orjinal ürünler
  4. 2 000 000'dan fazla müşteri
  5. Avrupa Satış Ağı

Falken ZE 914

Üretici:
Falken
Araç tipi:
Kişisel Araçlar
Sezon:
Yazlık
4,2
Değerlendirme: 111120 252 yorum
TÜKENDİ

Malesef bu ürün
stoklarımızda tükenmiştir.

Benzer lastik önerileri için uzmanlarımızı arayabilirsiniz.

Tel.: 0212 705 53 15
(Müşteri hizmetleri servis konuşma tarifesi operatörünüz belirlediği ücrete tabidir.)

Falken ZE 914 yorumlar

Genel değerlendirme: 4,2 Genel değerlendirme: Genel değerlendirme bireysel performans ağırlıklı ortalama değil aritmetik ortalamasıdır. Toplam değerlendirmede bazı lastiklerde küçük etkilenmeler olmuştur. 252 yorumlar

iyi
  • Kullanım maliyetleri: Lastiklerin araç işletme maliyetine etkisi 111110 4,1
  • Konfor: Lastiklerin sürüş konforuna etkisi 11110 4,0
  • Yol nitelikleri: Lastiklerin sürüş kolaylığına etkisi 111130 4,3

252 Müşterimizin değerlendirmesi

  • 5 86 Kişi
  • 4 144 Kişi
  • 3 13 Kişi
  • 2 8 Kişi
  • 1 1 Kişi

92% Kullanıcıların tavsiye ettiği lastik

92%

Lastikler hakkındaki bilgiler 2837 gündür. toplanmaktadır. Şu ana kadar toplanan 252 yorum.
Müşterilerimiz tarafından yapılan toplam yol mesafesi 2271000 km.

En iyi notu alan özelliği: Kuru zemin yol tutuşu.

Bu lasitik aktif kullanıcılar tarafından değerlendirildi Çoğunlukla şehir dışı.

Bu lastik aynı sürüş tarzına sahip kullanıcılar tarafından değerlendirildi Normal.

Yeni yorumlar:

Sayfa başına yorumlar:

  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Fen Ripple
    Değerlendirme: 3,6 111600

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    1 kişi 1 kişi

    VW Sharan 1.9 TDI için 4 Falken ZE914 215/55 R16 97W lastiği satın aldım. Mevcut lastikler Dunlop SP Sport 2020E idi ve arka lastiklerde 2-3 mm sırt lastiği ve ön lastiklerde solda 2 mm vardı. Firestones ve Dunlop SP Sport 9000'i daha önceki otomobillerde sürdüm. Dunlop, SP Sport 01'e geçmeyi önerdi, çünkü VW Sharan'ın büyük ağırlık merkezi olduğu için, sert omuzlar o kadar iyi davranıyordu. Bununla birlikte, bir risk aldım ve lastik başına 20 sterlin fiyat farkı nedeniyle kanıtlanmamış bir Falken Ziex 914 aldım. Kesinlikle doğru seçim yaptım. Lastik basıncı, yakıt kapağı üzerindeki VW önerilerine göre eski lastiklerde olduğu gibi kalmıştır. Yerel gezilerde 250 mil lastikler ve tavsiye edildiği gibi 55 km / saat hızla bir otobüse bindim. "Şu anda karayolu ve yerel yollarda 800 milden fazla sürdüm ve şu an Sport 2020e Dunlop SP ile karşılaştırdım. Faydası için aşağıdaki sonuçları aldım. 1. Daha hafif yön, sürüş ve park etmeyi çok daha kolay hale getiriyor, lastikler Her nasılsa, çok hafif, hatta çalıştıktan sonra 2. MPG yakıtı, yarım metre panosunda gösterildiği gibi 4 + mpg tarafından önemli ölçüde geliştirildi MPG, 55 ila 75 mil / saat arası hızlarda en az 6 mpg arttı. , araba küçük vuruşlar üzerinde daha yumuşak, ve Dunloplar'dan daha büyük çukurlarda biraz daha iyi. Lastik basıncını Dunloplarla aynı tuttum .. 4. Kuru tutuş biraz iyileşti. otoyol ve otoyol yolunda saatte 40 km - 40 km / s hızda kayma hızını artırır 5. Islak yol tutuşu önemli ölçüde gelişmiştir ve otomobilin yağmurda hızını kontrol edebilmekte ve otoyoldaki şeritleri kontrol hissi olarak değiştirebilmektedir. değiştiğinde arabayı hızlıca sola veya sağa kaydırmam gerektiğinde Şerit 6. Gürültü yerel olarak fark edilmez, ancak karayolu üzerinde hafif bir gelişme göstermiştir. 7. Pnömatik Aşınma - hala çok erken, hatta 800 mil sonra bile, 10K mil Genel Karar sonra başka bir yorum bırakmaya çalışacaktır. İncelemeyi okuduktan sonra SP Sport 01 veya SP Sport Blueresponse'yi satın aldığım çok fazla araştırmadan sonra, doğru kararı verdiğim için mutluyum ve Falken Ziex ZE914'ü seçerek para biriktirdim. Performansın ve konforun arttığını hissediyorum. Daha önce sadece en büyük markaları satın aldı, ancak şimdi Falken gibi orta fiyatlı fiyat markalarını düşünmek zorunda.
  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Robert
    Değerlendirme: 4,8 111180

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    2 kişi 2 kişi

    Lastikler, yaz öncülleriyle karşılaştırıldığında beni çok şaşırttı, yani Bridgestone Potenza Re 50 205/50 / R16 ve şu an 215/40 / R17 den daha iyi, Bridgestons, daha büyük profilli çok daha eşitsizlikler olmasına rağmen, Falken'den çok daha zor Islak zemine rağmen ıslak zeminde herhangi bir rahatsızlık duymuyordu, Potenza tekerlekleri ıslak zeminde dönebiliyordu. Falken hakkında söylenebilecek tek eksi, ısı sırasında, ısındığında, daireye yaklaştığınızda yanan lastik kokusunu hissedebiliyorsunuz, ama belki de yeni ve kullanılmamış olsa da, düşünmeme rağmen, nüfuz etmeyin, garajda sürdükten sonra bir araba kalıyor gibi hissediyorum :) GÜRÜLTÜ -> daha öncekilere göre daha geniş lastikler için gürültülü, hatta Nexen'den (çok daha gürültülü kükrüyor) GENEL BAKIŞ -% 100, tavsiye ederim.olanlardan daha geniş lastikler sessiz olarak>, GENEL OLARAK düşük Nexenów (daha yüksek sesle hum) - - garaj :) GÜRÜLTÜ sürüş sonra duracak% 100, kredi zaten birkaç bordür rağmen hiçbir hasar tavsiye: P
  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Jacek
    Değerlendirme: 4,8 111180

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    4 kişi 0 kişi

    Falken lastikleri tavsiye ederim. Hayatımda her zaman üst sınıftan farklı lastikler vardı. Bence, Falken Michelin, Goodyear ve Dunlop'u yendi. Kuru ve ıslak koşullarda acil frenleme için kontrol ettim. Araba yerinde durdurdu. Onları bile çamurlu arazilerde denedim. Çok dayanıklı ve aşınmaya karşı direnclidirler. Yakıt tüketimi hiç değişmedi, bu yüzden benim için çok ekonomik. Mazda'm ortalama 140 km / s hızında ortalama 6 litre yanar. 250km / saate varan hızlarda Alman otobanında, araba rayda gibi uçar ve hızlı frenlemeye ihtiyaç duyulduğunda, sadece tam kontrol sağlar, aynı zamanda çabuk fren yapar. Nisan 2014'ten Eylül 2014'e kadar, bunların 20.000 km'den fazlasını yaptım. Önemli bir aşınma fark etmedim. Şehirde ve İngiltere ile PL arasındaki güzergahlarda seyahat ediyorum. Bu lastiklerin sadece hafif eksisi fark edilir derecede gürültüsüdür. Bana gelince, bu sorun değil çünkü orta derecede yüksek sesle müzik bu dezavantajı azaltır.
  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Robert Sz.
    Değerlendirme: 4,3 111130

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 0 kişi

    Haziran ayından kasım ayına kadar, 800 km'den fazla lastiklerle sürüş yaptım. Her koşulda, ısıdan ilk kasım donlarına kadar. Benim düşünceme göre lastikler tavsiye etmeye değer. Beni her durumda hayal kırıklığına uğratmadı, bana her durumda arabayı durdurup hissetme güvenini verdi. sürüş tarzım için, yani lastiklerimin hangi testi yaptıkları gibi;): şehrin dışındaki hızlardan ziyade oldukça sakin bir tarz olan 110-150 km / s (çoğunlukla mevcut yönetmeliklere uygun olarak) şehir dışında hızlar onu makul-dinamik olarak tanımlayabilir. Bu lastiklerdeki yanmaya gelince, kendimi de olumlu bir şekilde ifade edebilmem için bir kitabım bile var. Özetle, lastikler gerçekten iyi olduğundan ve lastiğin fiyatından bir avantajı daha olduğundan, lastikleri güvenli bir şekilde tavsiye ederim :). Umarım fikrim, birinin lastiklerini seçmesine yardımcı olur ... Tekrarlıyorum, onlara yatırım yapmaya değer.
  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Kubek
    Değerlendirme: 4,0 11110

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 0 kişi

    Lastiğin düşük profilli olması nedeniyle, eşitsizliklerin bastırılmasını değerlendirmiyorum. Kuru zeminde olması gereken şekilde performans gösteriyorlar. Bunlar düşük profilli ilk lastiklerim, bu yüzden şu an için ideal. Bu da aynı zamanda ilk arabam.Bu lastikleri dengelemede sorunlar olduğunu okudum ama ben herhangi bir problem yaşamadım. Bir merak olarak, basınçta bir düşüş olması durumunda (önemli soğutma nedeniyle), direksiyon simidinin 100 km / saat hızlarda titremeye başlamasından bahsedeceğim. Havayı önerilen basınca kadar şişirdikten sonra problem ortadan kalktı. 14 km sonra tüketim çok düşük. Genel olarak, bu lastiklerden memnunum. Genellikle Dunlop veya goodyear gibi üreticilerden lastikler aldım, ama bu durumda ıslak davranış açısından onları başka bir arabada olan dunlop fastresponse ile karşılaştırabilirim.

Sayfa başına yorumlar:

Falken ZE 914 lastik özellikleri

Falken ZE 914 lastikleri Ohtsu Lastik ve Kauçuk Şirketi Sumitomo grubunun bir ürünüdür. Falken ZE 914 , orta menzil lastiği olarak kabul edilir, ancak uygun bir fiyatlı olarak, ürünün performans ve kalitesinde tatmin edici olduğunu söyleyebiliriz.

Falken ZE 914 lastiklerinde asimetrik taban yüzeyi bulunur; yaz aylarında farklı yüzey yüzeylerine binerken kendinizi güvende hissetmenizi sağlar. Asimetrik taban yüzeyinin özelliklerinden olan yağmurlu bir zeminde lastiğin kanalları sayesinde çok hızlı şekilde bir su tahliyesi söz konusudur. Böylece yağmurlu havalarda güvenilir kullanım daha çok ön plana çıkacaktır. Bu özellik etkin bir fren mesafesini sağlamaktadır. Modelin sırt tasarımı, sürücüye arabanın ve bazı kuru eğimli eğrilerin kontrolünü ve su ile kaplı yollarda kaymaya karşı koruma sağlar. Falken ZE 914 lastiklerle donatılmış araçlar yolda dengeli olup pürüzsüz ve sorunsuz bir sürüş sağlar. Geniş temas yüzeyi sayesinde lastik, kuru yolda yüksek çekişe sahipken, uzunlamasına lastik sırtı ıslak yolda sürüş esnasında verimli drenaj sağlar. Falken ZE 914 lastikleri, ekonomik sürüş (daha düşük yakıt tüketimi) ve güvenlik sağlamakla birlikte, ıslak zeminlerde doğru davranmasını sağlayan silika ve polimerlerden yapılmıştır. Uygun lastik işareti ile (lastik sırtı durumu göstergesi) her sürücü, aşınma özellikleri emniyet seviyesini düşürecek kadar düştüğünden lastiklerin değiştirilmesi gerekip gerekmediğini belirleyebilir. Böylece lastiğin ömrü hakkında somut olarak bir fikriniz söz konusu olabilir.

Falken ZE 914 test

2015 ADAC test ebatında: 205/55 R16 değerlendirme: memnun edici