Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

NEDEN OPONEO?
  1. SSL Güvenli Ödeme
  2. 2 ve üstü ücretsiz kargo
  3. Yeni ve orjinal ürünler
  4. 2 000 000'dan fazla müşteri
  5. Avrupa Satış Ağı

Imperial Snowdragon 3

Üretici:
Imperial
Araç tipi:
4x4
Sezon:
Kışlık
3,8
Değerlendirme: 111800 155 yorum
TÜKENDİ

Malesef bu ürün
stoklarımızda tükenmiştir.

Benzer lastik önerileri için uzmanlarımızı arayabilirsiniz.

Tel.: 0212 705 53 15
(Müşteri hizmetleri servis konuşma tarifesi operatörünüz belirlediği ücrete tabidir.)

Imperial Snowdragon 3 yorumlar

Genel değerlendirme: 3,8 Genel değerlendirme: Genel değerlendirme bireysel performans ağırlıklı ortalama değil aritmetik ortalamasıdır. Toplam değerlendirmede bazı lastiklerde küçük etkilenmeler olmuştur. 155 yorum

iyi
  • Kullanım maliyetleri: Lastiklerin araç işletme maliyetine etkisi 111900 3,9
  • Konfor: Lastiklerin sürüş konforuna etkisi 111900 3,9
  • Yol nitelikleri: Lastiklerin sürüş kolaylığına etkisi 111800 3,8
  • Off-road özellikleri: Off-road sürüşü sırasında lastiğin performansı. 111500 3,5

155 Müşterimizin değerlendirmesi

  • 5 18 Kişi
  • 4 103 Kişi
  • 3 28 Kişi
  • 2 4 Kişi
  • 1 2 Kişi

90% Kullanıcıların tavsiye ettiği lastik

90%

Lastikler hakkındaki bilgiler 2876 gündür. toplanmaktadır. Şu ana kadar toplanan 155 yorum.
Müşterilerimiz tarafından yapılan toplam yol mesafesi 1121000 km.

En iyi notu alan özelliği: Kuru zemin yol tutuşu.

Bu lasitik aktif kullanıcılar tarafından değerlendirildi Çoğunlukla şehirde.

Bu lastik aynı sürüş tarzına sahip kullanıcılar tarafından değerlendirildi Normal.

Yeni yorumlar:

Sayfa başına yorumlar:

  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Marek

    Ebat: 245/40 R18

    Değerlendirme: 2,8 118000
    Es gibt viele positive Meinungen über diesen Reifen im Internet. Ich vermute, dass die Autoren Leute sein können, die nicht viel teurere, Top-Modelle verwenden (das Top-Modell ist nicht unbedingt die Top-Marke, obwohl das normalerweise der Fall ist). Nun, nach der Verschiebung der Sommerreifen (Dunlop Sport Maxx RT 245/40/18 - angeblich einer der ruhigsten) für den Winter vor allem zwei Dinge zu sehen ist: sehr geringes Rauschen und sehr gefährliches Verhalten des gewöhnlichen Autos, sondern ein dynamisches Fahren. Das Sportfahrwerk maskiert keine Reifendefekte, so dass die Unterschiede für mich ohne extreme Tests sofort spürbar sind. Unmittelbar nach dem Schalten der Räder, also bei identischen Bedingungen (trockene Oberfläche, ca. 10 Grad), wurde der Bremsweg um 50% erhöht. Mit entschlossener, aber nicht kritischer Kurvenfahrt, knickte das Auto wie beschädigte Ärmel ein und wurde nach draußen getragen. Auf einer nassen Oberfläche ist der Bremsweg auch länger als bei Sommerreifen, wenn auch nicht so drastisch. Es besteht jedoch eine geringe Aquaplaning-Tendenz. Ich habe keine Erfahrung mit Schnee - dieses Jahr wird es nicht viel besser sein. Der Reifen konnte auch nach 3 Zugvorgängen nicht perfekt ausgewuchtet werden. Bei häufigen Geschwindigkeiten von 100-120 km / h ist Grollen zu hören.

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet 0 Hayır 0

  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Tomasz Kam.

    Ebat: 225/55 R17

    Değerlendirme: 4,4 111140
    Bir yıl önce, bir 4 yıl kış Dunlopach SP Winter Sport 3D (yaklaşık% 40 sırt aşınma oranı) indi. Bu yıl ben bu lastikleri aldım, ama yeni. Duyular (tabii Imperialin lehine) Dunloplar tamamen farklı bulunmaktadır. Mükemmel gitmek derin kar ile gürültü, yumuşak, yapmayın. Tek dezavantajı, bir yağmurdan sonra ıslak kaldırım olduğunu. Sonra, kayma içine düzensiz düşme daha güçlü, daha agresif frenleme ve sessiz bir yolculuk ile yaklaşık.% 100 bir dize Dunlop veya Michelin olması için, fiyat için bir açık x3 veya x4 değmez bence. Kış lastikleri, lastik ve sertleşir, çünkü kesinlikle yaklaşık her dört yılda bir değiştirilmesi gerekir. Yeni high-end kullanılan ucuz lastiklere göre daha iyi bir kelime. Ve bu Çinli Imperiale ürünü Deldo sadece Belçikalı üretici olmadığını bilmek zorunda.

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet 0 Hayır 0

  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Marek

    Ebat: 245/40 R18

    Değerlendirme: 3,9 111900
    Ben oldukça agresif bir sürüş tarzı zevk, ama aynı zamanda teselli. Ben lastikler üzerinde bir spor reçel veya iletken bilimsel araştırma yok. Ben rekabetçi başkalarıyla, benim deneyimlerini bir kullanıcı göreceli olarak lastik oranı. Lastikleri bir sürüş yapmak gerekir biraz daha iyi bir sürüş deneyimine sahip olduğunu düşünüyorum. Lastikler iyi ıslak zeminlerde - Daha fazla 2x daha pahalı Dunlopy daha ben (245/40/18) yakın zamana kadar kullandığı rağmen, daha iyi - hem ıslak yollarda viraj ve belirgin sessiz olduğunda. Vardı değerlendirmek için çok az zaman - Dayanıklılık değerlendirmek zordur. Bu lastiklerde - Islak köşelerinde gaz ile dikkatli olun. Hatta bir 4 tekerlekten çekiş (ve 270km gücü) ile kolayca üstesinden çok daha pahalı lastikler oldu bend ulaşabilirsiniz.

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet 0 Hayır 0

  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Doodi

    Ebat: 205/55 R16

    Değerlendirme: 3,8 111800
    Lastikler, kış lastikleri için temel varsayımları karşılar, hem ıslak hem de kuru yüzeylerde köşelerde iyi tutunurlar, otomobilin düşük hızlarda ve kaygan yüzeylerde kaymadığı durumlar yoktur. Gürültü (120 km / s üzerinde oldukça yüksek) ve yanmaya etki eden yuvarlanma direncine bir miktar bağlanabilir. Özetle, bu para için (bir takım lastikler için 600 TL'den daha az), bunlar kış koşullarında çalışan çok iyi lastiklerdir, onları karayolları ve otoyollarla çok fazla seyahat eden insanlara ve 90 km / saatlik bir sınırda daha fazla sürüş yoluna tavsiye ederim. artan yanma nedeniyle kış mevsiminde 2000 kmden fazla yapmayan insanlar kadar.

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet 0 Hayır 0

  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Blad

    Ebat: 225/55 R17

    Değerlendirme: 3,0 11100
    Ben test etmek için doğru bu lastikleri aldım. Kış sezonunda yaklaşık 6 bin geçti. kilometre. Dinamik sürüş tarzı. Ben herhangi bir itirazım yok. Kuru yollarda, bu sıcaklığına bağlı olarak, ama genellikle bir trajedi değildi. Tüm hat boyunca ıslak bir yenilgi. O kış su sevmiyor biliyorum, ama ıslak jet lastik ölümcül. Gaz ilave bir kelime yenilgi ile çekiş kaybetme Sürekli kayma. Ben yazdığım gibi ben yaklaşık 6 bin yaptı. kilometre ve her lastik üzerinde 4mm sırt oldu. Bu korkunç bir sonucudur ve bu nedeniyle önceki Dayton DW510 yaklaşık 40.000 yaptım üzerinde arabanın arıza değildir. km gibi kötü bunlar gibi yıpranmış değil.

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet 0 Hayır 0

Sayfa başına yorumlar:

Imperial Snowdragon 3 lastik özellikleri

Ürünün teknik açıklaması henüz mevcut değil.