Siparişinizin Durumu
Sipariş numaranızı, soyadınızı ya da TC Numaranızı yazarak sipairşinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Sipariş durumunu kontro et

Sipariş durumunu kontro et

NEDEN OPONEO?
  1. SSL Güvenli Ödeme
  2. 2 ve üstü ücretsiz kargo
  3. Yeni ve orjinal ürünler
  4. 2 000 000'dan fazla müşteri
  5. Avrupa Satış Ağı

Nokian Line

Üretici:
Nokian
Araç tipi:
Kişisel Araçlar
Sezon:
Yazlık
4,4
Değerlendirme: 111140 423 yorum
TÜKENDİ

Malesef bu ürün
stoklarımızda tükenmiştir.

Benzer lastik önerileri için uzmanlarımızı arayabilirsiniz.

Tel.: 0212 705 53 15
(Müşteri hizmetleri servis konuşma tarifesi operatörünüz belirlediği ücrete tabidir.)

Nokian Line yorumlar

Genel değerlendirme: 4,4 Genel değerlendirme: Genel değerlendirme bireysel performans ağırlıklı ortalama değil aritmetik ortalamasıdır. Toplam değerlendirmede bazı lastiklerde küçük etkilenmeler olmuştur. 423 yorumlar

iyi
  • Kullanım maliyetleri: Lastiklerin araç işletme maliyetine etkisi 111120 4,2
  • Konfor: Lastiklerin sürüş konforuna etkisi 111120 4,2
  • Yol nitelikleri: Lastiklerin sürüş kolaylığına etkisi 111150 4,5

423 Müşterimizin değerlendirmesi

  • 5 192 Kişi
  • 4 217 Kişi
  • 3 8 Kişi
  • 2 0 Kişi
  • 1 6 Kişi

96% Kullanıcıların tavsiye ettiği lastik

96%

Lastikler hakkındaki bilgiler 2403 gündür. toplanmaktadır. Şu ana kadar toplanan 423 yorum.
Müşterilerimiz tarafından yapılan toplam yol mesafesi 3922000 km.

En iyi notu alan özelliği: Kuru zemin yol tutuşu.

Bu lasitik aktif kullanıcılar tarafından değerlendirildi Yoğun şehir içi kullanımı.

Bu lastik aynı sürüş tarzına sahip kullanıcılar tarafından değerlendirildi Sakin kullanım.

Yeni yorumlar:

Sayfa başına yorumlar:

  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: fffffffff
    Değerlendirme: 5,0 11111

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    1 kişi 5 kişi

    Ibiza 1.9 tdi ön sürücü, frensiz, sürücü 62-38 ağırlık dağılımlı, lastikler 195 / 50-15 ebatlarında. Kesinlikle kuru ve ıslak olarak tavsiye ederim, kenarları çok sert değil. Lastiğin kaba eğrisinde, lastik biraz gevşek, ancak çok fazla rahatsızlığa neden olacak kadar değil. Düşük yanma daha zor ise, çok iyi konfor, düşük direnç - daha düşük olurdu. Ben bir önceki model ile karşılaştırılmayacaktır - Ben de aynı boyutta Michelin lastikleri daha verimli kullanımı mevcut Nokian'ya göre. Kuru ve ıslak zeminde biraz daha kötüdür, ancak kaç yaşındayken aldım ve karşılaştırılacak hiçbir şey çok objektif değil . Bu nokianları ve Michelin crossclimate arasında bir ikilem yaşadım, ancak Nokian, kavrama konusunda beni ikna etti. Kar yağışı ya da yağmurlu havalara bakmadan dışarı çıkıyoruz. Her koşulda lastik üreticisine göre ve çok iyi özelliklere sahip olmaktan hoşlanıyorum ve nasıl performans gösterdiğini %100 görüyorum. Nokia tercihlerimin altında bir avantaj olduğunu düşünmüyorum, 10'dan 10'u daha sert yan duvarlar için, 10'dan 9'a kadar, ama daha zayıf yol yüzeylerinde ki performansı için görünüşünüzün bir rol oynayacağına karar vermeyin benim için. Bu lastikler söz konusu olduğunda, fiyat sadece sürülebilirlik, aşınma ve yıpranma, karşılaştırma yok, sadece 1000 km sürüş için geçerli bir yorumdur.
  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Arski
    Değerlendirme: 3,4 111400

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    2 kişi 2 kişi

    Lastikleri aldım ve bu yılın Nisan ayı başında montaj ettim. İlk 500 kilometrede lastik, yüzme hissini vermede ço kararsız. Bu mesafe arttıkca, rahat, nispeten sessiz ama abartısız. Hem kuru hem de ıslak zeminlerde, ileriye ve eğimde ilerlerken iyi davranış. Genelde spor sıkışması olmayan yumuşak ve konforlu bir lastik. Bir sezonda yaklaşık 25.000 km sonra seyahat ettikten sonra, arkadaki 6 mm incelme arka aksta, ortalama 110-130 km / s'lik bir hızda yol alırken, her iki lastik de ön tarafta 3,5 mm !!!!! Tek mevsim dayanıklı kaliteli bir lastik. Daha önce açıklanan özelliklerden bağımsız olarak tam bir uzlaşma. Operasyonel ekonominin göz önünde bulundurulması tamamen Dunlop, Yokoham, Goodyear, hatta Fuldadan geride bırakıyor, ama bu lastiğe olan şey sadece hayal gücünde değil. Üreticinin muhtemelen karıĢımın bir hata yaptığını - kış lastiği verdiğini tahmin etmeme rağmen ve kış lastikleri böyle bir yolla daha iyi olur. Bir kişi sadece bir mevsim lastiği satın almayı seviyorsa, Nokian Line'ın satın alınmasını düşünebilir.
  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Arek
    Değerlendirme: 4,1 111110

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    1 kişi 1 kişi

    Frenler ve lastiklerden tasarruf etmemelisiniz. Ancak bazen ortalama premium raf daha pahalı olanlardan daha iyi olabilir mi? Bence de. Bu lastiği arkadaşlarımdan aldım. Temmuz-Ekim ayları arasında, viraj gelince yaklaşık 15 bin km (özellikle otoyollar, otoyollar ve poviatlar) seyahat ettim, iki kez kuru bir yüzeye hafif bir patinaj yaptım ama çok fazla kum, ikinci kez ıslak yüzey, ancak düşük bir sıcaklıkta. Gürültü söz konusu olduğunda, 240 km / s'de gerçekten rahat. Eşitsizliğin bastırılması Konuşmuyorum (her araba farklıdır) Çok olumlu yanıyor. Frenleme şaşırtıcı derecede iyidir. Genel olarak, bu lastiği ılımlı sürüş için tavsiye ederim, benim için sessiz bir lastik (ama aynı zamanda asfalta bağlı) bazen hareket etmelisiniz ya da fren yapmalısınız - her şey olması gerektiği gibi, ama gerçekten de köşelerden geçmeyi sevenler için - bırakın yarış pistlerinde yap.
  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Prezes
    Değerlendirme: 4,7 111170

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 1 kişi

    Yaklaşık 3 bin kilometrelik lastikler seyahat ettikten sonra itiraz olmadan iyi bir performans sergiliyor. Daha önce Michelin'e gittim ve Nokian'ın bu marka ile iyi rekabet ettiğini düşünüyorum. Farklı koşullarda lastiklerin imkanlarını kontrol ettim, bir arkadan çekişli bir araba sürdüğümü daha dinamik olarak ekleyeceğim. Kontrolsüz kaymaları, hem ıslak hem de kuru koşullarda makul hızlarda çalıştırmayı başaramadım. Gürültü gelince, şikayet etmem. Tek dezavantajı, bu lastikleri dengeleme konusunda problemlerim vardı. Orijinal, alüminyum jantlar üzerine kurulmuştur (tam tadilattan sonra, yani boyama doğrultma) ve vulkanizasyonda 80 g ağırlıkları koymamak için biraz can sıkıcı olmamaktayım. Lastiğin kenarına göre rotasyonu biraz yardımcı oldu, ancak yazdığım gibi, dengelemede zorluklar vardı. Genel değerlendirme 5+. Ben tavsiye ederim.
  • Yurtdışından Yorum Kullanıcı: Kamil
    Değerlendirme: 4,6 111160

    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır

    0 kişi 0 kişi

    Hırvatistan'a bir gezi aldım, onlarla sorunların olacağını düşündüm (Fin lastikleri, yumuşak, yağmur suyu ek olarak) daha fazla yanlış bir şey yok. 38-42C'deki hava onları rahatsız etmedi. Tabii, Hırvat gelişmelerine (agresif sürme) tutuldular. Dönüş yolculuğunun (1800km) bir kerede ve Polonya'ya ulaşma zamanında düşmesi, lastiklerin iklim değişikliğini bile hissetmediğini belirtti. Ve yağmurlu günlerde, bu lastikler üzerinde güzel bir şey sürme, kesinlik ve araç üzerinde göreceli kontrolünüzün bulunduğunu garanti edin (aşırıya kaçmayın). Şehirden sonra küçük delikler seçer (spor süspansiyonum çok zor) ama arazi lastiklerinin olmadığını biliyorsunuz. Benim düşünceme göre, en önemli şeylerden biri, keskin dönüşlerde araba üzerinde kontrol sahibi olduğum, diğer lastiklerde farklı, burada gerçekten yapıyorlar. KEsinlikel tekrar alacağım.

Sayfa başına yorumlar:

Nokian Line lastik özellikleri

Yüksek performanslı Nokian Line yaz lastiği, yaz aylarında hızla değişen yol koşullarına ustalıkla uyum sağlar. Yeni yapılan değişikliklerle,Nokian Line’nın X-Blokları ve Swoop Kanalları sayesinde kusursuz direksiyon hakimiyeti ve mükemmel yol tutuşu, yağış sonrası kayganlaşan yollarda bile etkilidir. Bu yeni lastik, ilkbaharın ilk anlarından,sonbahara kadar,eksiksiz bir güvenlik,konforlu bir yolculuk ve hassas sürüş hissi için,yüksek güçlü arabalara dizayn edilmiştir.

Kızaklamayı önlemek için, dış omuzlardaki ana Swoop olukları enine doğru şekillendirilmiştir. Enine olukların hacmi arterken, bu eliptik yuvalar daha fazla suyun tahliyesini sağlamaktadırlar. Desenin bu şekli, Nokian Line lastiğiniz eskidiğinde bile mükemmel yol tutuş sağlamaya devam eder.

Test ödüllü Nokian Line yaz lastiğinin tipik iç-dış deseni, sürüşe konfor katarken direksiyon hakimiyetini de kolaylaştırmaktadır. Dış omuz üzerindeki büyük desen blokları lastiği daha da sağlamlaştırmaktadır. Güçlü merkez kaburga, daha sert kauçuk yüzeye sahip olan orta bölümü desteklemektedir. Bu da yüksek hızlarda ve ekstrem durumlarda güvenli sürüş sağlar. Hassas bir sürüş hissi de dış omuzdaki çift blok desteği ile pekiştirilmektedir. Nokian Line’ın omuz bölgeleri de, oluk duvarlarının 20 derecelik açısı ile desteklenir, bu da şerit değiştirme,viraj alma ve sollamalarda mükemmel sürüş konforu sağlamaktadır.

Nokian Line test

2018 Auto, Motor und Sport test ebatında: 225/45 R17 değerlendirme: yeterli
Auto Bild test ebatında: 195/65 R15 değerlendirme: memnun edici
Motor test ebatında: 205/55 R16 değerlendirme: tavsiye edilen
ÖAMTC test ebatında: 195/65 R15 değerlendirme: tavsiye edilen
TCS test ebatında: 195/65 R15 değerlendirme: tavsiye edilen
Auto Bild test ebatında: 205/55 R16 değerlendirme: memnun edici
TCS test ebatında: 185/65 R15 değerlendirme: özellikle tavsiye edilen
ADAC test ebatında: 205/55 R16 değerlendirme: memnun edici
ACE/GTÜ test ebatında: 205/55 R16 değerlendirme: tavsiye edilen
ACE/GTÜ test ebatında: 195/65 R15 değerlendirme: tavsiye edilen
Gute Fahrt test ebatında: 205/55 R16 değerlendirme: çok iyi
Auto, Motor und Sport test ebatında: 205/55 R16 2. yer değerlendirme: özellikle tavsiye edilen
AUTO Straßenverkehr test ebatında: 205/55 R16 2. yer değerlendirme: çok iyi